صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سیل
تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سیل

تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سیل

دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغیه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده در پی جاری شدن سیلاب در برخی استانهای کشور به منظور برآورد و پرداخت خسارت به هموطنان خبر داد.

عبداللهی دبیر کارگروه سازمان دهیاری ها

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید عبدالهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به وقوع سیل در بخش هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه ها و وسایل نقلیه شد، جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها طی مکاتبه ای با دکتر سلیمانی رییس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحد های بیمه ای در مناطق آسیب دیده کشور شد.

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیریهای صورت گرفته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سوی رییس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکتهای بیمه صادر شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها، عبدالهی اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در کلیه استانهای سیل زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.