صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی/ جای نگرانی نیست
آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی/ جای نگرانی نیست

آمادگی تهران در برابر سیل احتمالی/ جای نگرانی نیست

معاون عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی تهران دربرابر سیل احتمالی در اماده‌باش کامل هستند گفت: تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و جای نگرانی نیست.

غلامحسین آرام معاون فرمانداری تهران

غلامحسین آرام در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزییات جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تهران که در فرمانداری تهران تشکیل جلسه داد گفت: دستگاه های اجرایی و خدماتی  برای مدیریت حوادث طبیعی در صورت افزایش بارندگی و بروز سیل آمادگی کامل برای ارایه خدمات به شهروندان را دارند.

وی افزود: تمامی مسیرهایی که احتمال وقوع سیل در آنها وجود دارد شناسایی شده‌اند و تمهیدات لازم به ویژه برای ارائه خدمات در این محدوده ها اندیشیده شده است. لایروبی رودخانه کن انجام شده است و در این محدوده نیز نیروهای خدماتی و امدادی حضور دارند.

آرام از شهروندان و مسافران نوروزی خواست از نصب چادر و قرار گرفتن در مسیر و مجاورت رودخانه ها اجتناب نمود و در جاده های کوهستانی بخصوص در مناطق با شیب زیاد برای جلوگیری از سقوط بهمن، اصول ایمنی را رعایت و حتی الامکان از تردد در این مسیرها خودداری نمایند.

وی تاکید کرد: برای همدردی با جان‌باختگان سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور برپایی جشن در نوروزگاه‌های تهران در پنجم و ششم فروردین ماه نیز لغو شد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.