صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / آماده باش ۵۰ تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
آماده باش ۵۰ تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

آماده باش ۵۰ تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ تیم عملیاتی امداد و نجات و سیلاب در استان فراخوان و در آماده باش هستند.

هلال احمر

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۰ تیم عملیاتی امداد و نجات و سیلاب در استان فراخوان و به صورت آماده باش قرار گرفت تا در صورت نیاز برای پاسخگویی به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر برای آبگرفتگی معابر اظهارکرد: هم اکنون یک تیم امدادی برای نجات خانواده‌ای محاصره در سیلاب عازم منطقه “مورصفادشتروم بویراحمد شدند تا با قایق امدادرسانی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سالن‌های اداره کل ورزش و جوانان، مدارس آموزش و پرورش و سالن‌های هلال احمر برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز به اسکان مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها اختصاص یابد.

جهانبین با اشاره به فعالیت ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای موقت و ثابت تصریح کرد: ۵۲۰ نفر -روز امدادگر و نجات گر و کارمند تا ۱۶ فروردین ماه ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یک تیم واکنش سریع در استان و یک تیم در هر شهرستان به عنوان پشتیبان پایگاه‌ها در آماده باش هستند، ادامه داد: طرح ایمنی و سلامت نوروزی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۶ فرودین ۹۸ ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهرها با حضور ۹۰۰ نفر -روز از جوانان جمعیت هلال احمر در کانون‌های مختلف مستقر شده تا به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در آماده باش کامل هستیم و تمام مأموریت و مرخصی‌ها تاپایان سامانه بارشی لغو شده است، اضافه کرد: شبانه روز آماده خدمت به مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها هستیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.