صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تغییر در برنامه‌ نوروزگاه‌های تهران به منظور همدردی با مردم شیراز

تغییر در برنامه‌ نوروزگاه‌های تهران به منظور همدردی با مردم شیراز

در پی وقوع حادثه تلخ سیلاب در شهر شیراز و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان‌مان، برنامه‌های نوروزگاه‌های تهران امروز و امشب(دوشنبه ۵ فروردین) لغو شد و فردا هم پخش موسیقی و نمایش‌های شاد و مفرح از برنامه‌های نوروزگاه‌ها حذف خواهدشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، به دستور شهردار تهران و به منظور همدردی با مردم مصیبت‌زده شیراز، برنامه‌های شاد و مفرح و همچنین نورپردازی که در نقاط مختلف شهر تحت عنوان نوروزگاه‌های تهران برگزار می‌شود، لغو شد.

در همین ارتباط جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس ستاد نوروزی پایتخت با اعلام لغو برنامه‌های نوروزگاه‌های تهران در روز دوشنبه پنجم فروردین ماه افزود: به دستور شهردار تهران و به منظور همدردی با مردم شیراز که پیش از ظهر امروز گرفتار سیلابی مهیب شدند، برنامه‌های شاد و مفرحی که در ۴۰ نقطه شهر تدارک دیده شده بود، لغو شد.

وی افزود: همچنین در پی این حادثه که کام همه هموطنان‌مان را تلخ کرد، فردا هم پخش موسیقی و نمایش‌های شاد و مفرح از برنامه‌های نوروزگاه‌ها حذف خواهدشد.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های نوروزگاه‌ها و پیاده‌راه‌های شهر تهران از سوم تا دهم فروردین از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در ۴۰ نقطه شهر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.