چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر
آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر

آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر از آمادگی کامل این ستاد جهت اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

سفر

به گزارش کسب و کار نیوز از بوشهر، وحید واعظی در بازدید از سطح شهر و نحوه خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی، اظهار داشت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید، آبگرفتگی معابر و طوفانی شدن دریا، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر در آمادگی کامل می‌باشد.

وی افزود: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری گردشگران نوروزی اندیشیده شده و در صورت همکاری و رعایت مسائل ایمنی توسط گردشگران و سایر شهروندان، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

واعظی ادامه داد: بر همین اساس تمامی مدارس، سالن‌ها و اماکن ورزشی و حتی در صورت لزوم و با اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای مدیریت بحران هر شهر از ظرفیت مساجد نیز در جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی استفاده خواهد شد.

وی ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت، توأم با معنویت و سلامتی برای هموطنان تاکید کرد: شایسته است مسافران و میهمانان به توصیه‌ها و نکات ایمنی مطرح شده توسط اکیپ‌های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر در خصوص عدم استقرار و برپایی چادر در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب کرده تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری کرده و نوروزی شاد و خاطره انگیز را در کنار هم تجربه کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.