صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / آماده باش کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی
آماده باش کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی

آماده باش کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شدت بارندگی در استان و هشدار سازمان هواشناسی، نیروهای پلیس برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی و امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “مهدی انصاری” افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور درخصوص شدت و مدت بارش در جنوب و جنوب غرب کشور و طغیان رودخانه‌ها، وقوع سیلاب، آب گرفتگی، جاری شدن آب در معابر و اینکه در حال حاضر شاهد بارندگی شدید در سراسر استان هستیم، صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی در قرارگاه نوروزی جلسه اضطراری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بر آمادگی، هوشیاری، بسیج نیروها و امکانات تأکید شد، اظهارکرد: در حال حاضر نیروهای پلیس استان برای مقابله با حوادث سیلاب احتمالی و امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مسافران نوروزی توصیه کرد: تمهیدات لازم را برای در امان ماندن از خطرات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر پیش بینی و از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها جداً خودداری کنند.

انصاری تأمین امنیت در حوادث طبیعی را مهم‌ترین وظیفه پلیس دانست و اضافه کرد: مردم اطمینان داشته باشند نیروهای پلیس همواره با تمام امکانات و تجهیزات برای تأمین نظم و امنیت و خدمت رسانی در کنارشان هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.