صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / صیادمنش: می‌خواهم جواب اعتماد شفر را بدهم/ برنده داربی شانس قهرمانی زیادی دارد
صیادمنش: می‌خواهم جواب اعتماد شفر را بدهم/ برنده داربی شانس قهرمانی زیادی دارد

صیادمنش: می‌خواهم جواب اعتماد شفر را بدهم/ برنده داربی شانس قهرمانی زیادی دارد

بازیکن جوان استقلال درباره شرایطش در این تیم توضیح داد.

تیم فوتبال استقلال - اللهیار صیادمنش

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه استقلال، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان این تیم درباره اولین سال حضور خود در استقلال صحبت کرد. مهاجم جوان استقلال در ابتدا، اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ به استقلال پیوستم؛ تیمی که آن را دوست داشتم و این موضوع یک اتفاق خوب برای من بود. خوشحالم که توانستم در تیم بزرگ بازی کنم و خودم را نشان دهم. حضور در کنار بزرگترها یک امتیاز مثبت برای من بود و امیدوارم بتوانم پله‌های ترقی را همچنان طی کنم.

او افزود: وقتی به استقلال آمدم بازیکنان بزرگ به من انگیزه دادند و کمک کردند تا در تیم جا بیفتم. تجربه‌های زیادی را از حضور در کنار آنها کسب کردم و خیلی چیزها به من یاد دادند که به من کمک می‌کند. حضور در کنار بازیکنان بزرگ استقلال امتیاز مهمی برای من بود.

صیادمنش گفت: اول فصل تیم تغییر کرده بود و نیاز به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم. چند بازیکن اصلی جدا شدند و طبیعی بود که تیم افت کند و زمان لازم داشتیم تا به حالت اول برگردیم و الان به اوج رسیدیم. در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتیم و حالا در رده دوم سال را به پایان رساندیم و برای سال آینده امیدواری زیادی داریم.

صیادمنش درباره دیدار داربی بیان کرد: در اولین بازی سال جدید باید در داربی به میدان برویم. فکر می‌کنم برنده داربی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و البته تیم‌های دیگر مانند سپاهان نیز شانس دارند اما داربی امسال تعیین کننده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک کادر پزشکی برای داربی آماده باشم.

او در ادامه درباره مصدومیتی که داشت، توضیح داد: این مصدومیت باعث شد تا چند بازی استقلال و تیم امید را از دست بدهم. امیدوارم بازیکنان تیم امید موفق باشند و من نیز قوی‌تر از گذشته بر می‌گردم و اگر کادرفنی تیم امید صلاح بدانند، در مراحل بعدی در خدمت آنها خواهم بود.

بازیکن استقلال اظهار کرد: کار کردن با یک مربی مانند شفر در شروع مسیر فوتبالی من یک اتفاق بزرگ بود. من به ایشان و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند، ایمان دارم و تمام تلاشم این است که جواب اعتماد ایشان را بدهم و بتوانم برای استقلال موثر باشم.

صیادمنش در پایان گفت: امیدوارم در سال ۱۳۹۸ استقلال قهرمان لیگ شود و تیم امید نیز به المپیک برود. آدم از هر موفقیتی لذت می‌برد و من نیز امیدوارم این دو اتفاق خوب برای من در سال پیش رو رخ دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.