صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تخصیص تمام امکانات آموزش‌ و پرورش دراستان‌های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی

تخصیص تمام امکانات آموزش‌ و پرورش دراستان‌های جنوبی و غربی به مسافران نوروزی

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های جنوبی و غربی حسب دستور وزیر آموزش و پرورش تمامی امکانات این وزارتخانه که از استاندارد لازم برای اسکان برخوردار باشد در اختیار تمامی مسافران و به ویژه فرهنگیان قرار می‌گیرد.

امیرعلی نعمت الهی- امیرعلی نعمت اللهی- قائم مقام وزیر آموزش و پرورش

به گزارش کسب و کار نیوز امیرعلی نعمت‌الهی در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی فرهنگیان افزود: درهای مدارس، اقامتگاه‌ها، نمازخانه‌ها، اماکن و سالن‌ها به روی مردم باز می‌شود و از مسافران می‌خواهیم به جای چادر زدن در اماکن عمومی، خیابان‌ها و … به محل‌هایی که آموزش و پرورش در نظر گرفته مراجعه کنند.

وی  با اشاره به دستور محمد بطحایی – وزیر آموزش و پرورش – گفت: تمامی امکانات در استان‌های سیل‌زده در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است و وزیر آموزش و پرورش نیز به زودی با حضور در منطقه از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار می‌گیرد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی،ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره اسکان نوروزی فرهنگیان تاکنون خاطرنشان کرد: بیشترین پذیرش را تا امروز استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی داشته‌اند و کمترین پذیرش نیز در استان‌های البرز  و خراسان شمالی بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.