چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اعلام آمادگی فدراسیون قایقرانی برای کمک رسانی به سیل‌زدگان با قایق های رفتینگ
اعلام آمادگی فدراسیون قایقرانی برای کمک رسانی به سیل‌زدگان با قایق های رفتینگ

اعلام آمادگی فدراسیون قایقرانی برای کمک رسانی به سیل‌زدگان با قایق های رفتینگ

فدراسیون قایقرانی با هماهنگی هیات های استانی برای تجهیز امداد رسانان به مردم سیل زده گلستان و مازندران اعلام آمادگی کرد و قایق های امداد رسانی را راهی این استان ها کرد.

مسابقات ماراتون قهرمانی کشوری رفتینگ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون قایقرانی، با هماهنگی‌های صورت گرفته استان گلستان و فدراسیون قایقرانی قرار است امدادرسان های حاضر در استان گلستان و مازندران توسط فدراسیون قایرانی تجهیز شوند تا روند امدادرسانی به هم وطنان سیل زده تسهیل شود.
بر همین اساس فدراسیون قایقرانی ایران با هماهنگی هیات‌های استانی قرار است تجهیزات لازم از جمله قایق‌های مورد نیاز امداد رسان های حاضر در این استان‌های سیل زده را فراهم کند.
تمامی هیات‌های استانی قایقرانی با هماهنگی ریاست فدراسیون در حالت آماده باش قرار دارند و دکتر علیرضا سهرابیان نیز اعلام کرده که هیات‌های قایقرانی جهت سهولت در امداد رسانی به هم وطنان سانحه دیده می‌توانند با هماهنگی فدراسیون به امدادرسان‌ها کمک کنند.
هم اکنون استان چهارمحال بختیاری ١١ فروند قایق رفتینگ و ۴ قایق کایاک به همراه قایقران هایشان را برای امداد رسانی به هموطنان گلستانی راهی آق قلا کرده است. قرار است ٢١ فروند قایق رفتینگ دیگر نیز از این استان راهی گلستان شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.