صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / استقرار فرماندهی انتظامی در ری افزایش امنیت جنوب تهران را به همراه دارد

فرماندار ویژه شهرستان ری:

استقرار فرماندهی انتظامی در ری افزایش امنیت جنوب تهران را به همراه دارد

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نگرانی خود برای امنیت شهرستان ری و جنوب تهران و پیگیری چند ساله برای استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستور فرماندهی ناجا برای تشکیل فرماندهی انتظامی ری خبر داد.

هدایت الله جمالی پور

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: در حال حاضر معضلات مربوط به ترافیک، مرکز دفن اموات در جنوب تهران ، مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه، جاری شدن فاضلاب شهر تهران و موضوع امنیت در سطح شهرستان از مشکلات و معضلات مهم ری به شمار می رود. یکی از دغدغه‌های جدی من وضعیت امنیتی شهرستان ری بود که یقین دارم با استقرار و ارتقای پلیس های انتظامی سطح امنیت جنوب تهران بهبود و افزایش خواهد یافت در همین راستا ظرف سال‌های گذشته تلاش بسیاری برای استقرار فرماندهی انتظامی ری انجام شد.

وی افزود: ری ۸۰۰۰ سال قدمت دارد اما متاسفانه به دلیل همجواری با تهران به مشکلات عدیده‌ای دچار شده است که در حوزه‌های مختلف این مشکلات قابل رویت است. در حوزه امنیتی نیز این مشکلات وجود داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته سردار حسین اشتری – فرمانده ناجا- دستور تشکیل فرماندهی انتظامی ویژه شهرستان ری را صادر کرد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

جمالی‌پور ادامه داد: با این اقدام سطح امنیت شهرستان در بخش‌ها، روستاها و محلات ارتقا می‌یابد و وضعیت ترافیکی هم بهتر خواهد شد و آرامش بیشتری در سطح شهرستان حکمفرما می‌شود که برای تحقق این مهم باید از تلاش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کنم.

فرماندار ویژه شهرستان ری مسئله امنیت شهرستان را موضوعی مهم برای دولت و مسؤولان شهرستان خواند و گفت: کارگروه مشترکی میان فرمانداری ری و فرماندهی تهران بزرگ برای استقرار فرماندهی انتظامی ری تشکیل شده است تا این موضوع را پیگیری کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان فروردین ماه ساختارهای لازم فراهم و سال ۱۳۹۸ با یک ساختار انتظامی مناسب به مردم خدمات شایسته ارائه کنیم. در حقیقت در راستای استقرار فرماندهی انتظامی ری دو پاسگاه راهنمایی رانندگی و سه کلانتری در سطح شهرستان تشکیل خواهد شد و اداره‌های گذرنامه، اماکن، اتباع خارجه، پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی در شهرستان ری مستقل می‌شوند تا به این ترتیب مردم این شهرستان خدماتی مناسب در داخل شهرستان دری

افت کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.