صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / از ظرفیت‌ خود برای کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر استفاده می‌کنیم

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

از ظرفیت‌ خود برای کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر استفاده می‌کنیم

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پیامی با اعلام اینکه این فراکسیون از همه ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری برای رسیدگی و مساعدت به حادثه‌دیدگان سیل اخیر استفاده می‌کند، از دولت خواست ضمن برنامه ریزی برای جبران خسارات وارده علل بروز سیل در مناطق مختلف ایران را بررسی و گزارش خود را به نمایندگان مردم اعلام کند.

فراکسیون نمایندگان ولایی

به گزارش کسب و کار نیوز، در پیام فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه سیل استانهای گلستان و مازندران، حکایت سختی‌ها، رنج و اندوه هموطنان این خطه از میهن‌مان، خبر  بسیار دردناکی است که مردم شریف ایران را نگران کرده است.

بی‌شک در این حوادث باید بسیج همه نیروهای امدادرسان و تجهیز صددرصد امکانات و منابع دولتی جهت رفع مشکلات موجود، به سرعت در دستور کار قرار گیرد، که این مهم تا امروز نتوانسته است رضایت‌مندی لازم را بوجود آورد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ملت بزرگ ایران به عنوان نمایندگان مردم از کوتاهی ها و تاخیرها در کمک رسانی به مردم گلستان ومازندارن در این حادثه، که شادی نوروز را از ملت بزرگ ایران گرفت، عذرخواهی می‌کند و از اقدام دولت در راستای برکناری مسئولینی که در این واقعه در توجه به مردم قصور و کوتاهی داشتند، حمایت می‌کند و ضمن توصیه به اهتمام بیشتر دولت در توجه به نیازهای مردم سیل زده، تاکید می‌کند دولت باید با تمرکز بر رفع سریع نیازهای مردم حادثه دیده، ضمن برنامه ریزی برای جبران خسارات وارده به ویژه با توجه به گستره وسیع خسارات کشاورزان منطقه، با حداکثر توان وظرفیت، با بسیج اساتید و صاحب نظران علل بروز سیل در مناطق مختلف ایران را بررسی و گزارش خود را به نمایندگان مردم اعلام کند.

فراکسیون نمایندگان ولایی از همه ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری برای رسیدگی و مساعدت به مردم عزیز حادثه دیده استفاده خواهد کرد.»    

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.