چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز
فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز

فعالیت پنج موزه استان بوشهر در ایام نوروز

به گفته ی معاون میراث فرهنگی استان بوشهر امسال در ایام تعطیلات نوروزی پنج موزه تجارت دریایی، دریانوردی، مردم شناسی، تاریخ پزشکی و رییسعلی دلواری به شکل فعال از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.

موزه بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز، نصرالله ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سالهای اخیر بنا به اعلام آمار ورود و اسکان گردشگران سطح کشور در استانهای هدف گردشگری، استان بوشهر با توجه به آب و هوای مساعد و جاذبه های گردشگری فاخر و جذاب در این فصل به عنوان مقصد سوم مسافران بوده، و به همین دلیل بر آن شدیم تا نسبت به سالهای گذشته بستر مناسبی در همه سطوح در راستای تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان داشته باشیم، که فعال نمودن این پنج موزه یکی از این مصادیق بوده است.

وی در ادامه افزود: ما به منظور آشنایی هر چه بیشتر گردشگران با آداب و سنن گذشته و رشادتها و دلاوری های مردمان استان، دارالحماسه بوشهر کارشناسان این اداره کل را در موزه ها مستقر نمود، تا به صورت چهره به چهره راهنمای گردشگران باشند.

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی خود را بیش از پیش و به نحو شایسته ای به میهمانان نوروزی ارائه نماییم.

نصرالله ابراهیمی در پایان گفت: همچنین در برخی از موزه ها آداب و فرهنگ و سنن بوشهر نیز اجرا می شود که شامل موسیقی و پخت انواع غذاهای محلی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.