صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال ۱۳۹۸

مرکز مشاوره دانشگاه تهران اعلام کرد؛

ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال ۱۳۹۸

مرکز مشاوره دانشگاه تهران ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی را به‌عنوان شعار سال ۱۳۹۸ اعلام کرد.

سلامت روان

به گزارش کسب و کار نیوز، در جلسه پایانی سال ۹۷ مرکز مشاوره دانشگاه تهران، حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه، گزارشی از عملکرد این مرکز و بخش‌های مرتبط به آن را ارائه کرد.

وی هم‌چنین با توجه به اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان در پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی دانشجویان و هم‌چنین اهمیت ترویج روابط انسانی بر اساس شعار روز جهانی انجمن مددکاری، ۱۹ مارس ۲۰۱۹ مبنی بر ترویج اهمیت روابط انسانی، شعار مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۸ را «ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی» نام نهاد و از کلیه همکاران و متخصصان درخواست کرد تا در این زمینه همکاری لازم را به‌عمل آورند.

دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران نیز نکاتی را درباره ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سطح دانشگاه و مشارکت و همکاری واحدهای دانشگاهی در توسعه بهداشت روانی دانشجویان و استفاده از ظرفیت واحدهای فرهنگی و هنری و تربیت بدنی در اجرای برنامه‌های سلامت محور مطرح کرد.

در ادامه دکتر احمد حاجبی، مدیر کل دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر طارمیان، روانشناس بالینی و رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در زمینه اهمیت موضوع ارتقا سواد سلامت روان و روابط انسانی نکاتی را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، هم‌چنین دکتر منصوره‌السادات صادقی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۷ با دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم به برنامه‌های در دست اجرای دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.