صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ۳۰ رویداد فرهنگی تفریحی در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار:

۳۰ رویداد فرهنگی تفریحی در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار گفت: 30 رویداد فرهنگی -تفریحی در منطقه آزاد چابهار در نوروز 98 اجرا می‌شود.

منطقه آزاد چابهار

حسام‌الدین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ رویداد فرهنگی, ورزشی و تفریحی شاد و متنوع شامل مسابقه‌ها، کارناوال‌ها، کنسرت‌ها و جشنواره‌ها در نوروز ۹۸ در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود .

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: هنرمندان و خواننده‌های مختلفی در طول ایام نوروز در منطقه آزاد چابهار برنامه خواهند داشت که از جمله آن گروه هوروش بند، علیرضا طلیسچی، سینا شعبان‌خوانی، شهاب مظفریی، علی شمس الهی و…خواهد بود که از ۲ فرودین ماه تا پایان تعطیلات برنامه‌ها ادامه می‌یاید.

وی با اشاره به ساماندهی مسیرهای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری چابهار، گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اقدام به ساماندهی مسیرهای دسترسی، ایجاد پارکینگ، ارائه خدمات پذیرایی و اجرای موسیقی در برخی جاذبه‌های شهر چابهار نظیر درخت انجیر معابد، کمپ کوه‌های مریخی و تالاب لیپار کرده است .

به گفته یوسفی، ۴ واحد تفرجگاه بوم گردی موسوم به گرد توپ در کمپ کوه‌های مریخی و مینیاتوری برای ارائه خدمات اقامت و پذیرایی موقتی بوم گردی به مسافرین آماده شده است .

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منطقه آزاد چابهار ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد چابهار هم‌چنین از اجرای برنامه‌های متنوع همچون اجرای مسابقات مجسمه‌سازی، کارناوال شادی، دچاپی، رقص شمشیر، رالی و مسابقه قویترین مردان گردشگر در طول نوروز خبر داد .

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد چابهار هم‌چنین از راه‌اندازی باشگاه دوستداران چابهار خبرداد و گفت: گردشگران ایرانی با عضویت در این باشگاه از خدمات ویژه سفر به منطقه آزاد چابهار و مشوق هایی در هزینه های سفر برخوردار می شوند.  استفاده از تخفیفات ویژه در مراکز تجاری، هتل ها، رستوران ها، اماکن تفریحی و گردشگری از مزایای عضویت در #باشگاه_دوستداران_چابهار است .

وی خاطرنشان کرد: هموطنان ایرانی با ارسال گزینه یک (۱) به سامانه پیامکی سازمان منطقه آزاد چابهار (۳۰۰۰۵۰۱۵) و ثبت یکی از کارت های بانکی عضو شتاب به عضویت #باشگاه_دوستداران_چابهار خواهند رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.