صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / برگزاری مراسم جشن نوروز در سفارت کشورمان در ایروان
برگزاری مراسم جشن نوروز در سفارت کشورمان در ایروان

برگزاری مراسم جشن نوروز در سفارت کشورمان در ایروان

همزمان با آغاز سال جدید و فرارسیدن بهار طبیعت مراسم عید باستانی نوروز با حضور کارکنان نهادها و سازمان‌های ایرانی و ایرانیان مقیم ارمنستان و همچنین سفیر کشورمان در ایروان برگزار شد.

نوروز

به گزارش کسب و کار نیوز، در این دیدار نوروزی سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با تبریک سال جدید و عید نوروز، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «رونق تولید» از جانب مقام معظم رهبری، از کلیه کارکنان سفارت و دیگر نهادهای ایرانی مستقر در ارمنستان خواست با تلاش مضاعف و برداشن گام‌های بزرگ کشور و انقلاب را در مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر قرار دهند.
سفیر کشورمان در ارمنستان، توسعه میهن اسلامی را مرهون تلاش شبانه روزی آن دسته از علاقمندان و دلسوزان ایرانی دانست که با تکیه بر توان داخلی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی، نام ایران را در جهان و سازمان‌های بین المللی سربلند نگه داشته اند.
سجادی، ایران را کشوری صلح دوست و حامی امنیت در منطقه و جهان دانست و با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ارمنستان به تهران، جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان را کشورهای دوست و همسایه توصیف کرد که همواره در سختی‌ها و مشکلات در کنار یکدیگر خواهند بود.
خواندن شعر و ترانه توسط تعدادی از دانش آموزان مجتمع آموزشی شهید فهمیده و برخی از ایرانیان مقیم بخش پایانی مراسم جشن نوروزی در سفارت کشورمان در ایروان بود که با استقبال و همراهی شرکت کنندگان همراه بود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.