صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / ترافیک پرحجم در ۲۲محور مواصلاتی کشور

ترافیک پرحجم در ۲۲محور مواصلاتی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در ساعات پایانی سال ۹۷تشریح کرد.

رانندگی بارندگی باران خیابان جاده ترافیک آمریکا تصادف

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد:‌ طبق آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کرج – چالوس، هراز، محور کیاسر-سمنان استان مازندران، محورهای خلخال-اسالم، رضی-گرمی، اردبیل-آستارا و گردنه حیران استان اردبیل هستیم. بارش پراکنده باران نیز در اغلب محور های استان مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

وی در ادامه نیز از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی و محور خلخال به اسالم و گردنه حیران استان اردبیل خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از گچسر تا دهانه جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله، مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های  تونل وانا و سه راهی لاسم و مسیر جنوب به شمال محور رودبار-منجیل نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه با بیان اینکه ترافیک در محور های تهران-قم و قم-سلفچگان استان قم و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان است، افزود: ترافیک در محورهای سبزوار-مشهد، تربت حیدریه- مشهد و قوچان-مشهد استان خراسان رضوی، محورهای کاشان-اصفهان و اصفهان-شیراز استان اصفهان، محورهای مریوان – سنندج و بانه- سقز استان کردستان، محورهای اهواز- سوسنگرد و اهواز- خرمشهر استان خوزستان، محورهای قزوین-رشت و قزوین- زنجان و کرج-قزوین استان قزوین، محورهای شیراز – اصفهان و شیراز-کازرون استان فارس و محورهای همدان-کرمانشاه و همدان -تهران استان همدان پر حجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی را آرام و روان اعلام کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.