پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دمشق: تامین مالی”کلاه‌سفیدها” توسط واشنگتن بیانگر حمایت آمریکا از تروریسم است
دمشق: تامین مالی”کلاه‌سفیدها” توسط واشنگتن بیانگر حمایت آمریکا از تروریسم است

دمشق: تامین مالی”کلاه‌سفیدها” توسط واشنگتن بیانگر حمایت آمریکا از تروریسم است

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، تصمیم واشنگتن مبنی بر اختصاص پنج میلیون دلار برای تامین مالی فعالیت سازمان بدنام “کلاه‌سفیدها” گواه دیگری بر ادامه حمایت آمریکا از تروریسم جهت تحقق برنامه‌های خود در سوریه و منطقه است.

وزارت خارجه سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، سخنگوی رسمی وزارت خارجه سوریه گفت: ایالات متحده آمریکا حمایت آشکار خود از تروریسمی را ادامه می‌دهد که سوریه در معرض آن قرار دارد و این نقض آشکار و مداوم منشور سازمان ملل و احکام قانون بین‌المللی و تمامی قطعنامه ها و اسناد بین‌المللی مربوطه است.

وزارت خارجه آمریکا به تازگی از تخصیص پنج میلیون دلار به گروه موسوم به”کلاه‌سفیدها”خبر داده است. این سازمان، بازوی ماموریت‌های ویژه دو تشکیلات تروریستی داعش و جبهه النصره است و در ساخت فیلم‌ها، سناریوها و دروغ پراکنی پیرامون حملات شیمیایی در سوریه نیز نقش دارد.

این مقام وزارت خارجه سوریه افزود: اقدام مذبوحانه آمریکا تاکید می‌کند که آمریکا همچنان برای حمایت از تروریسم برای اجرای برنامه های خود در سوریه و منطقه و در راستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی حساب باز می‌کند.

وی گفت: دمشق حمایت واشنگتن از تروریسم را محکوم می‌کند و این امر سوریه را از تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با تروریسم و اشغالگری بیگانه تا پاکسازی آخرین وجب از خاک کشور باز نخواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.