صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / آماده باش ۷۰۰۰ نیروی آتش نشانی در چهارشنبه سوری

آماده باش ۷۰۰۰ نیروی آتش نشانی در چهارشنبه سوری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی هفت هزار نیروی آتش نشان و خدمات شهری در شب آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

آتش نشانی

به گزارش کسب و کار نیوز مجتبی یزدانی در بازدید از مرکز فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از مدت‌ها پیش برای امشب برنامه ریزی شده بود و امروز ۵ هزار نیروی آتش نشانی در قالب ۱۰۰۰ تیم عملیاتی در ایستگاه‌های آتش نشانی و معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.

وی با بیان اینکه امسال همراهی و هماهنگی خوبی بین نواحی و حوزه خدمات شهری و آتش نشانی ایجاد شده است گفت: نیروهای شهربان نیز در این زمینه با سازمان آتش‌نشانی همکاری لازم را خواهند داشت.

معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: هر سال شاهد هستیم که هم آمار تلفات و اشکالاتی که در این زمینه وجود دارد کاهش پیدا می‌کند و امیدوارم امسال نیز مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

یزدانی همچنین گفت: با توجه به اینکه دو هزار نفر از نیروهای نواحی امشب در حال آماده باش هستند در مجموع به همراه نیروهای آتش نشان حدود ۷ هزار نفر در حال آماده باش هستند.

در ادامه مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در باره هماهنگی با پلیس و هلال احمر گفت: امسال ستاد مدیریت بحران شهر تهران نیز وارد کار شده و در حال حاضر هماهنگی بین پلیس هلال احمر و دیگر سازمان‌ها در سالن ستاد بحران حضور دارند و هماهنگی‌ها در آنجا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۶ اپراتور پاسخگو هستند و ۶۰ خط در سازمان آتش نشانی فعال است گفت: امیدواریم با این تعداد خطوط خط تلفن آتش نشانی اشغال نباشد. همچنین امیدوارم که حادثه‌ای پیش نیاید اما با توجه به آرایش و چیدمان نیروها در معابر شهر امیدواریم که در صورت بروز حادثه در اسرع وقت به محله برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.