صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / ولایتی: حادثه نیوزیلند حاکی از جریانی با پشتوانه لابی آمریکایی، غربی و صهیونیستی است
ولایتی: حادثه نیوزیلند حاکی از جریانی با پشتوانه لابی آمریکایی، غربی و صهیونیستی است

ولایتی: حادثه نیوزیلند حاکی از جریانی با پشتوانه لابی آمریکایی، غربی و صهیونیستی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم کرده و تسلیت گفت.

دیدار هیات موسسه مطالعاتی والدای روسیه با علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام علی‌اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً

خبر تکان دهنده حمله تروریستی و وحشیانه روز جمعه بیست و چهارم اسفند سال جاری برابر با ۱۵ مارس ۲۰۱۹ به نمازگزاران دو مسجد در جنوب نیوزلند که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مسلمانان بی گناه و مظلوم گردید، نشان از اوج رذالت، خباثت و اسلام ستیزی جریانات ضد اسلامی و نژادپرستانه افراطی و حامیان فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی می‌باشد.

منشأ این جنایت دهشتناک ریشه در ایدئولوژی ترامپیسم دارد تا جایی که رئیس‌جمهور نژادپرست آمریکا پس از روی کار آمدن با سخنان و توئیت‌های مداوم خود هراس از مسلمانان و تفکر اسلام ستیزی را در سرتاسر جهان گسترش داده است.

اگر چه تا چندی پیش حمایت از تفکر و جریانات تکفیری و تروریستی به صورت غیر علنی و پنهانی بود اما اکنون به صورت رسمی و آشکار با تسلیح، تجهیز و آموزش عناصر تروریستی در اقصی نقاط جهان در مقابله با اسلام خواهی و اسلام گرایی صورت می‌پذیرد که نشان از اشتیاق سیری ناپذیر نژادپرستان به خونریزی داشته و این تفکرات افراطی و التقاطی به گفتمانی تبدیل شده است که می‌تواند جهان و صلح و امنیت بشری را به ورطه نابودی بکشاند.

این اقدام تروریستی فارغ از یک عملیات تروریستی فردی، حاکی از جریانی با پشتوانه لابی‌های آمریکایی، غربی و صهیونیستی است تا افکار جهانی را بتوانند از شکست سیاست‌های غلط خود به ویژه در منطقه غرب آسیا و در مقابله با اسلام و جامعه مسلمین منحرف نمایند و در این مسیر امپراطوری رسانه‌ای غرب و دست نشانده‌های آنان در انعکاس وارونه این جنایت علیه جوامع مسلمان، تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای خود را به کار بسته اند.

جنایتکارانی که این چنین در روز روشن به یک مراسم رسمی دینی حمله تروریستی می‌نمایند، قطعاً تحت تأثیر دستگاه‌های امنیتی و مزدوران جیره خوار آن و بنگاه‌های دروغ پراکنی غرب بوده‌اند که این گونه به خود اجازه می‌دهند جنایات وحشیانه تروریستی انجام دهند و سایر کشورهای اروپایی را که میزبان مسلمانان مهاجر می‌باشند را تهدید به اقداماتی مشابه نمایند.

از سوی دیگر برخورد دوگانه و مزورانه غرب با این اقدام تروریستی، وجهی دیگر و چه بسا مهم‌تر از خود اقدام مزبور باشد که نشان از برخوردهای تفرقه‌افکنانه و اسلام‌ستیزانه غرب بوده تا با رویکرد فرار به جلو موجب گردند این اقدامات تروریستی علیه جامعه مسلمین، نقطه پایانی نداشته باشد و در واکنشی عجیب این اقدام را به نوعی منعکس نموده‌اند که جای تروریست و قربانی عوض شده و جامعه مهاجر مسلمان را مسبب این اقدامات قلمداد می‌کنند.

این جنایت اولین و آخرین باری نخواهد بود که گروه‌های تروریستی و تفکر حامی تروریسم خون بی‌گناهان و انسان‌های پاک را فدای زیاده خواهی و خوی وحشی گری خود می‌نمایند.

عراق یا سوریه، یمن یا فلسطین، اروپا یا اقیانوسیه هرجایی که خون بی گناهی به زمین ریخته شود مذموم و محکوم است.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و عزیزان این حادثه خونبار و عرض تسلیت به تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان؛ صریحاً این جنایت ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم نموده و قاطعانه اعلام می‌دارد که این اقدامات تروریستی و اسلام‌ستیزانه تنها با حمایت برخی دولت‌های غربی و صهیونیست بین‌الملل و هم پالگی هایشان به وقوع پیوسته و هرگز نخواهند توانست راه حق و حقیقت و مبانی متلالع اسلام را کم فروغ نموده و دستاوردی جز خفت، خواری و انزوا برای آنان و حامیان تروریستشان از هر نوع آن به دنبال نخواهد داشت.

لذا بر تمامی مسلمین و انسان‌های شریف و آزاده لازم است ضمن حفظ هوشیاری و آگاهی از سیاست‌های پلید و اسلام‌هراسانه جبهه غربی_ صهیونیستی، نسبت به اقدامات ددمنشانه آنان منفعل نبوده و ضمن محکومیت چنین رفتارهای وحشیانه ای با نقاب و ژست حمایت از حقوق بشر، با حفظ اتحاد و انسجام خود توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب نمایند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

علی‌اکبر ولایتی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.