صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ ۱۷ فروردین برمی‌گردد
سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ ۱۷ فروردین برمی‌گردد

سرپرست تیم ملی واترپلو: چیریچ ۱۷ فروردین برمی‌گردد

سرپرست تیم ملی واترپلو زمان بازگشت الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی به ایران را ۱۷ فروردین ماه ۹۸ اعلام کرد و در خصوص لیگ نیز گفت: اصلی‌ترین نیاز لیگ‌برتر حضور تیم‌های پولدار است.

تیم ملی واترپلو الکساندر چیریچ محسن رضوانی

نادر غفوری در گفت و گو با ایسنا، در مورد خروج الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو از ایران توضیح داد: به دلیل اینکه تعطیلات آخر سال را پیش رو داشتیم تصمیم بر این شد که او چند روزی زودتر به کشورش باز گردد و ان‌شاءالله به محض شروع دوباره اردوها در خدمت او هستیم.

او در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی چه زمانی تعطیل و در چه تاریخی شروع خواهد شد؟ توضیح داد: ملی‌پوشان زیر نظر وحید رضایی مربی تیم تا بعد از ظهر فردا (دوشنبه) ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ تمرین می‌کنند و پس از آن اردوها تعطیل می‌شود. زمان شروع دوباره اردوها نیز ۱۷ فروردین ماه سال جدید است.

سرپرست تیم ملی واترپلوی ایران در خصوص برنامه‌های تیم ملی در سال آینده نیز توضیح داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی فعلاً برنامه‌های چندان مشخصی برای تیم ملی بزرگسالان نداریم اما در تلاش هستیم تا بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. تیم جوانان نیز مسابقات جهانی را پیش رو دارد که سعی می‌کنیم شرایط را برای موفقیت این تیم آماده کنیم.

او تاکید کرد: این اتفاقات خوبی که در سال ۹۷ برای واترپلو رخ داد همگی حاصل تلاش جمعی و داشتن برنامه‌های آماده سازی خوب برای تیم ملی است. اگر در سال ۹۸ هم چنین نتایجی را می‌خواهیم باید شرایط را فراهم کنیم. مطمئنم اگر به واترپلو بها داده شود این رشته از والیبال و بسکتبال خیلی بهتر نتیجه می‌گیرد.

غفوری در خصوص لیگ‌برتر سال ۹۷ نیز گفت: به دلیل شرایط سخت اقتصادی امسال مجبور شدیم برنامه‌ریزی لیگ را تغییر دهیم که به همین دلیل در روزهای نخست شرایط خوبی نداشت، اما رفته رفته و هر چه به پایان مسابقات نزدیک شدیم شرایط تیم‌ها بهتر شد و سطح رقابت‌ها بالاتر رفت. با این حال لیگ واترپلو نیازهایی دارد که باید آن‌ها را برطرف کنیم.

سرپرست تیم ملی واترپلو در مورد نیازهای لیگ نیز گفت: اصلی‌ترین نیاز لیگ‌برتر واترپلو حضور چند تیم صنعتی پولدار در لیگ است. من مطمئنم اگر چنین باشگاه‌هایی در لیگ‌برتر ما فعال شوند شرایط این رشته روز به روز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.