صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رواسی: وضعیت وزنه‌برداران بعد از نخستین اردو برای جهانی قزاقستان مشخص می‌شود
رواسی: وضعیت وزنه‌برداران بعد از نخستین اردو برای جهانی قزاقستان مشخص می‌شود

بعد از تعطیلی 6 ماه اردوی تیم وزنه‌برداری معلولان

رواسی: وضعیت وزنه‌برداران بعد از نخستین اردو برای جهانی قزاقستان مشخص می‌شود

سرمربی تیم وزنه‌برداری معلولان گفت: با گزینش بهترین وزنه‌برداران و تقویت کادر فنی تلاش خواهیم کرد بهترین تیم را راهی مسابقات جهانی قزاقستان کنیم.

وزنه برداری معلولان

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم وزنه‌برداری معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان اظهار کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به دلیل اینکه هیچ اردوی تدارکاتی برای تیم وزنه‌برداری نداشتیم، دقیقاً نمی‌دانم که الان از نظر رکوردی وزنه‌برداران در چه شرایطی قرار دارند. بنابراین از فروردین سال آینده نخستین اردوی تیم وزنه‌برداری با تلفیقی از وزنه‌برداران شرکت‌کننده در مسابقات جهانی مکزیک و جاکارتا در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد تا شرایط تیم را ابتدا مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس نفرات اعزامی به جهانی قزاقستان را مشخص کنیم.

وی گفت: برای آماده سازی تیم تا قزاقستان که تیرماه برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، ۳ اردو پیش‌بینی کردیم تا وضعیت تیم را بعد از ۶ ماه تعطیلی اردوها مورد ارزیابی قرار دهیم. البته اینکه تیم در طی این مدت چقدر از نظر رکوردی افت داشته یا پیشرفت کرده اطلاعی ندارم و در نخستین اردو که بعد از سال جدید برگزار می‌شود، در جریان وضعیت و عملکرد وزنه‌برداران قرار خواهم گرفت.

سرمربی تیم وزنه‌برداری معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا در اردوی تیم ملی از جوانان نیز استفاده خواهید کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: حضور جوانان در اردوی تیم ملی بستگی به وضعیت رکوردی و آمادگی آنها دارد. اگر در این مدت رکورد آنها افزایش پیدا کرده باشد، قطعاً در اردوی تیم ملی از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد.

رواسی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر به قهرمانی تیم وزنه‌برداری معلولان در مسابقات جهانی قزاقستان امیدوار هستید، اظهار کرد: تلاش ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان است. به هر صورت ابتدا باید وضعیت تیم در نخستین اردو مورد ارزیابی قرار بگیرد و سپس در مورد کسب جایگاه در قزاقستان صحبت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.