صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / دلار به ۱۲۸۹۰ تومان رسید
دلار به ۱۲۸۹۰ تومان رسید

دلار به ۱۲۸۹۰ تومان رسید

در جریان معاملات امروز صرافی‌های بانکی، نرخ هر دلار آمریکا برای خرید ۱۲۸۴۰ تومان و برای فروش ۱۲۸۹۰ تومان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، در جریان معاملات امروز صرافی‌های بانکی، نرخ هر دلار آمریکا برای خرید ۱۲۸۴۰ تومان و برای فروش ۱۲۸۹۰ تومان است.

 امروز هم صرافی‌های بانکی روز آرامی را آغاز کردند و بازار ارز هم به تبعیت از آنها، وضعیت نسبتاً آرامی را سپری می‌کند. بسیاری از خریدارانی که برای خرید به بازار مراجعه می‌کنند یا نیاز واقعی دارند و یا اگر هم به عنوان سرمایه‌گذاری به بازار ارز وارد می‌شوند، اطمینانی از افزایش نرخ ندارند و به همین دلیل است که با ترس و لرز، وارد میدان شده و ارز می‌خرند.

واقعیت آن است که اگرچه همه ساله در روزهای پایانی سال، قیمت ارز با برخی نوسانات ناشی از افزایش تقاضا از سوی مسافران مواجه بود اما امسال به مدد ورود بازارساز به بازار و مدیریت نوسانات ارزی، در روزهای باقیمانده از سال نیز بازار آرام است و روزهای بدون جهش را سپری می‌کند.

بررسی میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد در جریان معاملات امروز صرافی‌های بانکی، نرخ هر دلار آمریکا برای خرید ۱۲,۸۴۰ تومان و برای فروش ۱۲,۸۹۰ تومان است.

همچنین هر یورو برای خرید ۱۴,۷۵۰ تومان و برای فروش ۱۴,۸۰۰ تومان است.

صبح امروز هم عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی خطاب به مردم نوشت: مباحث بازار ارز با تدابیر اتخاذ شده و در چارچوب سیاست‌های بانک مرکزی سیر تعادلی خود را طی می‌کند و بانک مرکزی نیز بر روند بازار مسلط است.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.