صفحه اصلی / سیاسی / دولت / تصویب بودجه سال ۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۹۷ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری – صنعتی

در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت

تصویب بودجه سال ۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۹۷ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری – صنعتی

جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی عصر دوشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

28130_827.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی در سال جاری گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی در سال ۹۷ باعث شد که مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور نیز با برخی محدودیت‌ها مواجه شوند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و رؤسای مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در سال جاری اظهار امیدواری کرد در سال ۹۸ با بهبود شرایط اقتصادی کشور شرایط بهتری برای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد فراهم شود.

در این جلسه که وزیر دادگستری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار سیستان و بلوچستان و برخی معاونین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، بودجه سال ۱۳۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی شیراز و گرمسار و طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و نیز طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان منطقه آزاد قشم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

افزایش سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار، تغییر گرایش منطقه ویژه اقتصادی کازرون و تعیین سازمان مسئول، محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.