صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / بیش از ۲۰۰ مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی
بیش از ۲۰۰ مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت

بیش از ۲۰۰ مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار میزبان گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت: 275 مکان تاریخی و طبیعی رشتخوار در ایام نوروز میزبان گردشگران و مسافران خواهند بود.

رشتخوار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، کاظم کامیاب اظهار کرد: ۲۰ تفرجگاه گردشگری و وجود آثار تاریخی فراوان در سطح شهرستان رشتخوار موجب شده هرساله این شهرستان میزبان تعداد بسیاری از گردشگران باشد.

وی افزود: آب و هوا و نوع اقلیم و منتهی شدن شهرستان از شمال و جنوب به ارتفاعات همچنین تفرجگاه‌ها و بناهای تاریخی بسیاری که در این شهرستان وجود دارد، می‌تواند مقصد گردشگری مناسبی برای مسافران باشد.

کامیاب عنوان کرد: مسجد جامع تاریخی، خانه تاریخی قرائی، شهر تاریخی جیزد، امامزاده میرقوام الدین موسوی نوق، قلعه تاریخی کریم آباد، آسیاب برج، آرامگاه شاه سنجان و آرامگاه امان قلی در روستای تاریخی سنگان، تپه‌های پیش از تاریخ در روستای کوده، آب انبار مرکزی جنگل، موزه مردم شناسی، پل سالار، آبشار و چشمه آب گرم گرماب، آبشار بیشه، تنگل کوهسنگ، تفرجگاه درریز و کال سوهه از جمله معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان رشتخوار است.

اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اماکن متبرکه

وی همچنین در ادامه از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر در طول ایام تعطیلات نورزی خبر داد و یادآور شد: در رابطه با اسکان مسافران نورزوی سه مدرسه شبانه‌روزی در سطح شهرستان رشتخوار، اماکن متبرکه و اقامتگاه بوم‌گردی مرسد حسین‌آباد آماده پذیرایی از مسافران نورزی خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار در پایان با اشاره به طبیعت بسیار زیبا و وجود مکان‌های تاریخی فراوان در سطح شهرستان رشتخوار گفت:  مناطق گردشگری زیبا و بکر و وجود آثار تاریخی فراوان در سطح شهرستان رشتخوار، این شهرستان را هرساله میزبان تعدادی بسیاری از گردشگران شهرستانی، استانی، کشوری و خارجی قرار داده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.