صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سعیدی: پتانسیل کاهش قیمت مواد غذایی وجود دارد

سعیدی: پتانسیل کاهش قیمت مواد غذایی وجود دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پتانسیل کاهش قیمت گوشت و سایر مواد غذایی تا پایان سال وجود دارد، گفت: مشکل فعلی سوء‌مدیریت است حداقل مسئولان دلشان به رحم آید تا در بازار شب عید شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

مواد غذایی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، زهرا سعیدی، در تبیین دلایل گرانی‌های اخیر به خصوص گوشت، اظهار کرد: بنده برای بررسی دقیق موضوع گوشت صحبتی با برخی واردکنندگان گوشت داشتم که آنها تاکید می‌کردند که در صورت دادن ارز نیمایی می‌توانند گوشت را به قیمت کیلویی ۷۰ هزار تومان عرضه کنند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی با بیان این‌که ناهماهنگی‌های داخلی برای تامین ارز وجود دارد، ادامه داد: بانک مرکزی با دو وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید هماهنگی‌های بیشتری داشته باشد، چون ما در شرایط تحریم ظالمانه باید به گونه‌ای رفتار کرده که با مدیریت درست داخلی فشار را بر سفره مردم کمتر کنیم. انتظار این است که مسئولان هماهنگی‌های بیشتر داشته باشند که متاسفانه کوتاهی‌ها و سوء‌مدیریت محرز است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پتانسیل برای کاهش قیمت مواد غذایی وجود دارد، گفت: اگر مدیران بخواهند می‌توانند قیمت‌ها را کاهش دهند مسئولان حداقل دلشان به رحم آید تا مردم در بازار شب عید بتوانند اقلام ضروری‌شان را تامین کنند. سوء‌مدیریتی که کاملا محرز است و وضعیت مدیریتی متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.