صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / درخواست نماینده ترکمن در خصوص برکناری رئیس فدراسیون سوارکاری
درخواست نماینده ترکمن در خصوص برکناری رئیس فدراسیون سوارکاری

درخواست نماینده ترکمن در خصوص برکناری رئیس فدراسیون سوارکاری

نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس از وزیر ورزش خواست تا رئیس فدراسیون سوارکاری را برکنار کند.

رامین نورقلی‌پور نماینده مردم کردکوی در مجلس

به گزارش کسب و کار نیوز، رامین نورقلی پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اصل ۱۹ قانون اساسی، گفت: براساس این اصل مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای از حقوق مساوی برخوردار بوده و رنگ، نژاد، زبان و مانند این‌ها سبب امتیاز نخواهد شد. بر همین اساس در تذکری به وزیر ورزش از ایشان تقاضا می‌شود تا رئیس فدراسیون سوارکاری را که به قوم ترکمن اهانت کرده بود برکنار کنند.

نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس ادامه داد: اخیراً فایلی صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری در فضای مجازی دست به دست شده است. در این فایل صوتی ایشان به صورت بیشرمانه اظهارات غیرمسئولانه‌ای و نژادپرستانه‌ای را در قبال قوم ترکمن داشتند. ایشان با ادبیاتی بسیار سخیف این قوم را مورد تاخت و تاز قرار دادند.

وی افزود: اقدام اخیر این رئیس فدراسیون باعث جریحه دار شدن احساسات مردم منطقه شده و علی‌رغم اینکه جمیعت قابل توجهی از مردمی که با این فدراسیون سوارکاری کار می‌کنند و به عبارتی مخاطب این فدراسیون هستند، این حرکت زشت صورت گرفته است. تذکرات مختلفی که به آقای وزیر داده شده ایشان هیچ اقدام مؤثری را در این خصوص انجام نداده‌اند. لذا از وزیر ورزش و جوانان تقاضا می‌شود تا نسبت به برکناری رئیس فدراسیون سوارکاری اقدام کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.