صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ایده‌شو؛ جشنواره‌ای برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و کارآفرینی
ایده‌شو؛ جشنواره‌ای برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و کارآفرینی

ایده‌شو؛ جشنواره‌ای برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و کارآفرینی

جشنواره ایده‌شو با موضوع ایده‌پروری و آمایش ایده‌هایی با موضوع کسب‌ و کارهای نوین و استارتاپی در دانشگاه شهید برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بررسی راه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرین و خلاقانه دانشجویی، ترویج فرهنگ ایده پردازی در دانشگاه، حمیت از صاحبان ایده‌ها، ایجاد شور و نشاط و طراوت علمی و پژوهشی در میان دانشجویان و افزایش خودباوری علمی در بستر ایده‌پردازی از جمله اهدافی که برگزار کنندگان این جشنواره دنبال می‌کنند.

در این دوره از جشنواره ایده‌شو از کارآفرینان شناخته شده کشوری، مسئولان کارآفرین، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان استارتاپ‌ها، مسئولان وزارت علوم، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برای حضور دعوت خواهد شد.

سجاد محمدیان هاور دبیر جشنواره ایده‌شو درباره این جشنواره گفت: محورهای جشنواره مطابق با توانمندی‌های دانشگاه شهید بهشتی و پتانسیل دانشجویان طراحی شده است و توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی سرزمینی، ایجاد کسب و کارهای پایدار، حفاظت از محیط زیست، منابع آب و بحران‌های آبی، گردشگری و ظرفیت‌های حال و آینده آن و استارتاپ‌ها از جمله محورهایی است که در این جشنواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گفته او این جشنواره از ایده‌های نو، جذاب، هیجان انگیز، کارپذیر و محصول تجربه و دانش استقبال می‌کند.

جشنواره ایده شو را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مرکز رشد این دانشگاه در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در تالار بین المللی ابوریحان برگزار می‌کند و دانشجویان تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند و برای هماهنگی می‌توانند با شماره تلفن ۲۹۹۰۲۶۶۲ تماس بگیرند.

حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.