صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / پیام تبریک خانواده شهید علیمحمدی به سردار سلیمانی
پیام تبریک خانواده شهید علیمحمدی به سردار سلیمانی

پیام تبریک خانواده شهید علیمحمدی به سردار سلیمانی

خانواده شهید علیمحمدی، از شهدای هسته‌ای کشور در پیامی به سردار قاسم سلیمانی ضمن تبریک دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا، بر همّت والای این فرمانده ارشد سپاه درود فرستاده و توفیق وی را در جلب رضایت مقام عظمای ولایت خواستار شدند.

سردار قاسم سلیمانی

به گزارش کسب و کار نیوز، متن این نامه به شرح زیر است:

“سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و درود،

بنا بر گواهی آموزگار پیر تاریخ، نامیرایی و جاودانگی سرزمین مقدّس اسلامی، مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های پولادمردانی است که با تأسی به سیره و راه و مرام مولای متقیان، حضرت امیر مؤمنان (علیه آلاف التحیه و الثناء) و سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالحسین (ع)، جان و جهان خویش را در مسیر حراست وصیانت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتیِ جهان اسلام ایثار نمودند.

صفحات تاریخ ایران اسلامی در قرون و اعصار آینده، مزیّن به نام و یاد دلاور مردی خواهد بود که خاطرۀ حماسه آفرینی‌های مجاهدانِ صدر اسلام را در اذهان زنده خواهد کرد و سیمای نورانی او، مشعل فروزانی خواهد شد که سالکان طریق جهاد و شهادت را به سرمنزل مقصود، رهنمون خواهد شد. اگرچه دریافت نشان و مدال ذوالفقار از دستان فرماندهی معظّم کل قوا و رهبر مسلمانان و مستضعفان جهان، موهبتی است که شایستۀ قدرشناسی و سپاسگزاری است؛ امّا همانگونه که رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی (مدّ ظله العالی) خاطر نشان ساختند، ارج و اجر صبر و ثباتِ حضرتعالی در مسیر خدمت خالصانه به نظام مقدّس جمهوری اسلامی بالاتر و والاتر از آن است که با امتیازات دنیایی و این‌جهانی قابل جبران باشد.

در آستانۀ میلاد فرخنده و همایون قطب عارفان و پیشوای پارسایان، حضرت علی (ع) و همزمان با فرا رسیدن بهار و آغاز سال جدید خورشیدی، بر خود فرض دانستیم تا بر همّت والای حضرتعالی درود فرستیم و توفیق آن برادر گرانقدر را در جلب رضایت مقام عظمای ولایت به حضورتان تبریک عرض نمائیم. دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی آن مجاهد خستگی ناپذیر را در ظلّ عنایات خاصۀ حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

خانواده شهید دکتر مسعود علیمحمدی

(شهید هسته‌ای) “

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.