صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پاتوسی بهترین بازیکن استقلال بود
پاتوسی بهترین بازیکن استقلال بود

رضا حسن‌زاده:

پاتوسی بهترین بازیکن استقلال بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای این تیم کسب سه امتیاز در دیدار برابر نساجی اهمیت داشت.

استقلال و نساجی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا حسن‌زاده درباره پیروزی استقلال برابر نساجی مازندران اظهار کرد: فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از استقلال در این دیدار بودیم. این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و از همان ابتدا توانست بر حریف مسلط شود. فکر می‌کنم در خط حمله پاتوسی، همام و داریوش شجاعی هماهنگی بسیار خوبی رسیده‌اند. با حرکات ترکیبی فرصت‌های بسیار خوبی را برای مرتضی تبریزی ایجاد کردند که اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌شد طبعاً شاهد گل‌های بیشتری هم بودیم.

او در ادامه اضافه کرد: من فکر می‌کنم نساجی هم تیمی بود که در این بازی عملکرد خوبی داشت. با وجود اینکه من فکر می‌کنم آنها تیم ۵۰ یا ۴۰ درصدی هستند اما چندین بار با عبور از مدافعان استقلال در ۱۸ قدم ما خطرساز شدند و فرصت گلزنی ایجاد کردند. نساجی تیم ۷۰ یا ۸۰ درصدی نبود که آنقدر راحت موقعیت گلزنی ایجاد کند به همین خاطر می‌گویم استقلال نباید اجازه دهد تیم‌های اینچنینی حتی روی دروازه‌اش فرصت گلزنی ایجاد کنند.

حسن‌زاده ادامه داد: خط هافبک استقلال امروز بسیار خوب کار کرد اما در خط هافبک دفاعی بازیکنانی چون علی کریمی و روزبه چشمی که شباهت زیادی بازی‌شان به یکدیگر دارد بیشتر در تخریب بازی حریف نقش داشتند.

او در ادامه درباره دربی پیش‌رو هم گفت: داربی بازی خاصی است و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد و به راحتی گفت چه تیمی برنده خواهد شد. قاعدتاً استقلال برای برد به زمین خواهد رفت اما من فکرمی‌کنم هر تیمی در این بازی تاکتیکی‌تر بازی کند قطعاً می‌تواند برنده شود. نکته حائز اهمیت این است که استقلال یک ربع اول بازی را از دست ندهد و سعی کند با فشار روی دروازه حریف به گل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن در دیدار برابر نساجی بهترین عملکرد را داشت، گفت: من فکر می‌کنم پاتوسی در این بازی بسیار خوب کار کرد و عملکرد تأثیرگذاری داشت. قطعاً این بازی شرایط به‌گونه‌ای بود که کسب سه امتیاز ارزش زیادی داشت و مهمترین اتفاق ممکن این بود که استقلال این سه امتیاز را به دست بیاورد که این مهم اتفاق افتاد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.