صفحه اصلی / سرخط خبرها / خانه‌های بوم‌گردی، فرصتی برای تجربه دلچسب زندگی روستایی
خانه‌های بوم‌گردی، فرصتی برای تجربه دلچسب زندگی روستایی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خرم‌دره گفت

خانه‌های بوم‌گردی، فرصتی برای تجربه دلچسب زندگی روستایی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خرم‌دره گفت: خانه‌های بوم‌گردی، فرصتی برای تجربه دلچسب زندگی روستایی است.

بوم گردی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، داوود آبیان، با بیان اینکه نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری خرم‌دره است، اظهارکرد: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان، ۱۰ بنر آماده و در مراکز اسکان و نقاطی از شهر نصب خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری، تصریح کرد: هم‌زمان با شب چهارشنبه‌سوری و عید نوروزی جشن‌هایی در شهرستان توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد که این مهم از ثمرات استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری است.

این مسئول با اشاره به اینکه حمام یان‌یان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان است، تصریح کرد: به برکت مشارکت بخش خصوصی، بخشی از مشکلات این حمام مرتفع شده و آماده میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

وی با بیان اینکه تپه خالصه نیز از دیگر آثار باستانی خرم‌دره است که محوطه آن نیازمند ساماندهی است، ادامه داد: سالانه گردشگران زیادی از این منطقه بازدید می‌کنند که برای جذب گردشگران بیشتر مسیر دسترسی باید تسهیل شود.

این مسئول ادامه داد: تپه خالصه از تپه‌هایی است که نیاز به کاوش دارد و در صورت کاوش، اطلاعات زیادی از پیشینه تاریخی شهرستان به دست خواهد آمد.

آبیان با اشاره به آمادگی خانه‌های بوم‌گردی در روستاهای الوند و انجلین، ادامه داد: خانه‌های بوم‌گردی فرصتی برای تجربه زندگی زیبای روستایی است که گردشگران می‌توانند از طریق سایت سازمان میراث‌فرهنگی نسبت به رزرو این خانه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.