صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / جو بایدن: من خود را پیشروترین در بین دموکرات‌ها می‌بینم
جو بایدن: من خود را پیشروترین در بین دموکرات‌ها می‌بینم

جو بایدن: من خود را پیشروترین در بین دموکرات‌ها می‌بینم

معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور به حضار گفت که او خودش را به عنوان مترقی‌ترین دموکراتی که در انتخابات شرکت دارد، می‌بیند.

بایدن

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، “جو بایدن” معاون سابق باراک اوباما، در سخنرانی‌ای با اعضای حزب دموکرات دولت اعلام کرد که انتقادات از سوی اعضای “چپ جدید” بی پایه است. چپ جدید اصطلاحی است که برای ترقی خواهانی استفاده می‌شود که اصول آن توسط برنی سندرز مطرح شد.

بایدن به حضار گفت: به من گفته شده است که توسط چپ گراهای جدید مورد انتقاد و نقد قرار گرفته‌ام. من بالاترین گزارش پیشرفت را بین تمام کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند یا قصد شرکت در آن را دارند، ثبت کرده‌ام.

اظهارات او در حالی بود که دموکرات‌های حاضر در اتاق از کاندیداتوری احتمالی بایدن خوشحال بودند.

بایدن ادامه داد: ما باید دوباره این کشور را سامان دهیم.

او افزود: بدترین دیکتاتورهای جهان با استفاده از حرف‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال توجیه سو استفاده‌ها از قدرت خود هستند.

بایدن برای ماه‌ها نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را در نظر داشته است و به خبرنگاران گفته بود که از اواخر سال میلادی گذشته در حال سنجش این موضوع بوده است که چگونه نامزد شدنش در انتخابات بر روی خانواده‌اش اثر خواهد گذاشت.

او همچنین در نظرسنجی‌ها از نامزدهای اعلام شده نظیر برنی سندرز و “کامالا هریس” آمار بهتری دارد که این نشان دهنده رأی بالای او بین دموکرات‌ها در صورتی که وارد انتخابات شود، است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.