صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بازارچه کارآفرینی دانش آموزان برپا شد
بازارچه کارآفرینی دانش آموزان برپا شد

بازارچه کارآفرینی دانش آموزان برپا شد

بازارچه کارآفرینی در دبیرستان دخترانه بدیع واقع در محله طبرسی شمالی برپا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شهرآرامحله، سیدرضا خاتم پور، رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش، در حاشیه بازدید از این بازارچه بیان کرد: تقویت روحیه خودباوری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان دختر با مهارت‌های حرفه‌ای و صنایع دستی برای عرضه به بازار مصرف و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه از اهداف برگزاری این بازارچه است.
وی در ادامه افزود: سطح محصولات تولید شده دانش‌آموزان بسیار بالاست و در نظر داریم اردیبهشت ماه سال آینده بازارچه‌ای از تولیدات و محصولات دانش‌آموزان ناحیه یک در یکی از اردوگاه‌های منطقه برپا کنیم تا دانش‌آموزان علاوه بر فروش با کارآفرینی، مشاغل خانگی، بازاریابی، خود اشتغالی و مدیریت فروش آشنا شوند.

خانم امیرشاه بنده، معاون اجرایی دبیرستان بدیع، در گفت‌وگو با شهرآرامحله گفت: ارتباط تنگاتنگی بین دبیرستان و خانواده‌های دانش‌آموزان برقرار است گاهی اوقات به دیدار خانواده‌ها می‌رویم. در این بین بعضی از خانواده‌ها از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند از طرفی آن‌ها هنر و حرفه‌ای تخصصی دارند بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای حمایت از خانواده‌ها و کمک به اقتصادشان بازارچه‌ای راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: خداراشکر بازارچه با استقبال خوب دانش‌آموزان و والدین آن‌ها روبه‌رو شد و بیش از ۸۰ درصد محصولات دانش‌آموزان در همان ساعت‌های اولیه با قیمت و کیفیت خوبی به فروش رسید و انگیزه من و همکارانم برای راه‌اندازی بازارچه در طول سال بیش از پیش شد.

بیش از ۲۰ غرفه شامل غرفه‌های پوشاک، لوازم تزئینی، خوراکی‌های سالم در این بازارچه به چشم می‌خورد.

در انتهای مراسم به وسیله رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک از دانش‌آموزان برترعلمی در سطح استانی تقدیر شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.