صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ را از طریق سامانه ثبت‌نام المپیادهای علمی اعلام کرد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مراجعه به سامانه مذکور به آدرس http://oly.medu.ir   و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور (رمز همگام)، از نتایج آزمون مطلع شوند.

دریافت کارنامه

همچنین کارنامه دانش آموزان پذیرفته‌نشده بر اساس وضعیت پاسخگویی (تعداد گزینه‌های صحیح، غلط و نزده) در سامانه از امروز  ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ قابل دریافت خواهد بود.

آزمون مرحله دوم

دانش آموزان پذیرفته‌شده می‌توانند در آزمون مرحله دوم که در نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ به‌صورت نیمه‌متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود شرکت کنند.

بررسی مجدد

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، چنانچه هریک از دانش‌آموزانی که اسامی آنان به‌عنوان پذیرفته‌شده اعلام‌نشده است خواستار بررسی مجدد باشند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اعلام نتایج و قسمت مربوط به ثبت درخواست تجدیدنظر از امروز تا  ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ ارسال کنند.

از داوطلبان و اولیاء آنان درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خودداری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.