صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / لک: شب عید است و هیچ پولی نداریم
لک: شب عید است و هیچ پولی نداریم

لک: شب عید است و هیچ پولی نداریم

دروازه‌بان نساجی به شرایط تیمش معترض شد.

حامد لک

به گزارش کسب و کار نیوز، حامد لک پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کردیم و پنالتی مشکوکی برای استقلال اتفاق افتاد. ما تلاش زیادی برای گل مساوی کردیم اما این اتفاق میسر نشد. من هم تمام تلاشم را کردم که خوب کار کنم اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: من شیطنتی نمی‌کنم اما نمی‌دانم چرا هواداران استقلال روی رنگ استوک و دستکش من حساس هستند. این مشکل آن‌ها است نه من. من هواداران‌مان را دوست دارم و این دوست داشتن دو طرفه است. گاهی اوقات پیش می‌آید که شما در تیم‌تان بازی نکنید اما دلیل نمی‌شود که با هواداران مشکل داشته باشیم. من نساجی را به خاطر هوادارانش انتخاب کردم.

لک درباره مشکلات مالی تیمش گفت: اکنون نزدیک عید است و مالک باشگاه هیچ کمکی به بازیکنان و کادر فنی نمی‌کند. آقای جلالی پشتوانه‌ای ندارد و او فقط بازیکنان را قانع می‌کند که بازیکنان همدلی داشته باشند. باید در مجموعه این اتحاد وجود داشته باشد زیرا باید به این تیم رسیدگی کند. ممکن است یکی دو سال دست و پا بزنید اما سرانجام و خدایی نکرده تیم می‌افتد و این به خاطر عدم رسیدگی است. شب عید است و هیچ پولی به ما داده نشده است. ما تنها ۴۵ درصد گرفته‌ایم که باید بیشتر می‌شد. من نمی‌دانم چه اختلافی وجود دارد اما باید حدادیان و صنیعی‌فر با هم متحد شوند. این تنها دل‌خوشی مردم قائمشهر است زیرا هیچ امکاناتی حتی سینما ندارند. به مرور هواداران نساجی این تیم را تنها می‌گذارند و پیشرفت برای نساجی پسرفت می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.