صفحه اصلی / استان ها / سمنان / کنترل جاده‌های سمنان با ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف در نوروز

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کنترل جاده‌های سمنان با ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف در نوروز

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سفرهای نوروزی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان در ایام نوروز 98، با 150 دوربین ثبت تخلف ثابت و سیار کنترل می‌شود.

دوربین ثبت تخلفات رانندگی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار روح‌الامین قاسمی در مراسم رزمایش مشترک ترافیکی سفرهای نوروزی در استان سمنان افزود: بالغ بر ۳۰۰ تیم و گروه پلیس راه در ۱۵۰ ایستگاه پلیس راه در طول جاده‌های استان سمنان در ایام نوروز مشغول خدمت به مسافران نوروزی خواهند بود.

وی هم‌چنین اضافه کرد: بالغ بر ۵ هزار نیروی پلیس، راهور، راهنمایی و رانندگی، امنیتی و انتظامی در ایام نوروز ۹۸، در خدمت مسافران نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان هم‌چنین از کاهش ۴٫۳ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲٫۳ درصدی تصادفات جرحی در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

قاسمی تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس در استان سمنان با شعار نشاط بهاری، نظم و قانونمداری از تاریخ ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۸ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد شد و تأمین امنیت و نظم یکی از اهداف اصلی ما در این طرح نوروزی خواهد بود.

وی استان سمنان را یکی از استان‌های امن کشور معرفی کرد و گفت: مسافران نوروزی در کشور می‌توانند با خاطری آسوده، استان سمنان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کنند، ساکنین استان سمنان نیز می‌توانند با اطمینان خاطر، شهر و خانه خود را ترک کنند و به مسافرت بروند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.