صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / در شهرستان‌های استان بوشهر نرخ بیکاری رقم بالایی است
در شهرستان‌های استان بوشهر نرخ بیکاری رقم بالایی است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور در شهرستان دشتستان

در شهرستان‌های استان بوشهر نرخ بیکاری رقم بالایی است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان دشتستان عنوان کرد: در جلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور حضور داشتند و برای پروژه‌های مهمی که قابلیت اجرا دارد آن بنگاه‌ها وارد عرصه شده و آنها را اجرایی نمایند که این فرصت خوبی برای استان است.

بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد امید با تاکید بر ضرورت دسته‌بندی نیازهای استان به تفکیک شهرستان‌ها اظهار داشت: این دسته‌بندی‌ها به کارگروه سفر ارائه خواهد شد تا مورد دقت قرار گرفته و به سمت اجرا برود.

وی تصریح کرد: من از تمام بضاعت و امکانی که در اختیار دارم، هم در قالب مسئولیت و هم در قالب مأموریتی که امروز در این سفر بر عهده من و همکارانم گذاشته شده است با توجه به اطلاعاتی که از این شهرستان دارم و تعهداتی که همه ما نسبت به مردم داریم استفاده می‌کنم تا در این ارتباط گام مثبت و قدمی رو به جلو برداریم.

نماینده ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: دولت در عرصه خدمت به مردم و گام برداشتن در جهت رفع نیازهای ضروری مردم از همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار داشته استفاده کرده است.

امید اذعان داشت: در بحث زیرساخت‌های کشور خصوصاً زیرساخت‌های روستایی کارهای بزرگی اتفاق افتاده است، و بخش قابل توجهی از منابع کشور صرف روستاها و مناطق محروم شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به اینکه نرخ بیکاری جوانان ما بالا است، گفت: متأسفانه و در شهرستان‌های استان بوشهر نیز نرخ بیکاری رقم بالایی است.

تخصیص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال عشایر و روستاییان

وی اضافه کرد: اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان برای اشتغال عشایر و روستاییان در نظر گرفته شد که چیزی حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

محمد امید با تاکید بر اینکه اشتغال راه مهم ایجاد سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: امروز استفاده از صنعت گلخانه یکی از راه‌های مهم خروج از وضعیت فعلی و مشکلات بخش کشاورزی است.

نماینده ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: در ارتباط با بحث آب بایست در سال آینده اتفاقات مثبتی رخ دهد و مردم چنین شرایطی نداشته باشند و ما نیز مکاتبات ویژه برای اقدامات جدی در زمینه‌ی رفع مشکلات آب خواهیم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.