چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تلاش بیش از ۱۷ هزار نفر برای تامین امنیت جان مردم در نوروز
تلاش بیش از ۱۷ هزار نفر برای تامین امنیت جان مردم در نوروز

تلاش بیش از ۱۷ هزار نفر برای تامین امنیت جان مردم در نوروز

رئیس سازمان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر، اجرای طرح امداد و نجات نوروزی را بر عهده دارند.

 علی اصغر پیوندی

به گزارش کسب و کار نیوز، همچنین علی‌اصغر پیوندی در آیین افتتاح طرح امداد و نجات نوروزی، با تاکید بر این‌که طرح امداد نوروزی در تلاش است تا مشکلات و معضلات مسافران در هر نقطه از کشور را مرتفع کند، اظهار کرد: افتخار جمعیت هلال‌احمر، خدمت‌رسانی به مردم است و در هر صحنه‌ای تلاش می‌کند که کنار مردم باشد، هر چند صحنه‌ها دل‌خراش و نامطلوب باشد.

این مسئول با تاکید بر این‌که طرح مذکور، شرایطی را ایجاد می‌کند تا مردم با آسایش و رفاه بیشتری از تعطیلات خود استفاده کنند، ادامه داد: طرح امداد نوروزی در دو بعد امداد و نجات و فرهنگی و اجتماعی، توسط سازمان جوانان و امداد و نجات دنبال می‌شود؛ در واقع نجات دادن جان یک انسان و کم کردن رنج و مشکلات مردم از افتخارات است.

وی افزود: استان زنجان نیز جزو استان‌های پرتردد است و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. از همین‌رو، امیدواریم با آمادگی سازمان جمعیت هلال‌احمر و دیگر ارگان‌های امدادرسان، شهروندان روزهای خوبی پیش رو داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، گفت: پایگاه امداد و نجات هوایی تا ۵ فروردین‌ماه از وجود بالگرد بهره‌مند و آماده خدمت‌رسانی به عموم هم‌وطنان است.

شهرام میرزایی ادامه داد: زنجان، شهر شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل است و امیدواریم که طی تعطیلات، خدمات بسیار بهینه و ارزشمندی را در قالب امداد و نجات نوروزی به عموم شهروندان و مسافران ارائه دهیم. در همین راستا، ۳۳ پایگاه جمعیت هلال‌احمر در طول طرح فعال خواهد بود که ۱۸ پایگاه امداد و نجات و ۱۵ پایگاه درمان مسافران نوروزی را شامل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در مجموع ۲۲۰ نفر از جوانان در پایگاه سازمان جوانان حضور و مشارکت خواهند داشت و ۲۵۰ نفر از امدادگران و ۱۱۰ نفر از پرسنل نیز در حوزه امداد و نجات خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.