صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا
مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا

مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا

ملی پوشان تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در پایان روز نخست سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، (هنگ کنگ ۲۰۱۹) به ۲ مدال برنز دست یافتند.

دو‌ و میدانی قهرمانی اروپا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون دو و میدانی، روز نخست سومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح امروز (جمعه) ۲۴ اسفندماه در ورزشگاه شهر هونگ هو کشور هنگ کنگ پیگیری شد و ملی‌پوشان تیم ملی نوجوانان ایران موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند.

شادکام اولین مدال را در ۲۰۰۰ متر با مانع کسب کرد
سیده فاطمه سیما شادکام موفق شد در مسابقه ۲۰۰۰ متر با مانع ضمن آسیب دیدگی‌اش با ثبت رکورد ۷:۳۲.۵۳ دقیقه به مدال برنز دست یافته و اولین مدال تیم ملی ایران را در این مسابقات به ارمغان آورد. در این رقابت ورزشکاری از کشور ژاپن با رکورد ۷:۰۶.۵۳ دقیقه قهرمان شد و ورزشکاری از کشور قزاقستان نیز با زمان ۷:۲۲.۸۸ دقیقه به عنوان دومی رسید.

دومین مدال برنز تیم ملی ایران بر گردن نوری

سهند نوری ملی پوش نوجوان ایران در ماده پرتاب چکش موفق شد با پرتابی به طول ۶۵.۸۵ متر به مقام سومی دست یابد. در این ماده ورزشکاری از هند با رکورد ۶۹.۶۳ قهرمان شد و پرتابگر چینی نیز با رکورد ۶۶.۶۴ متر دوم شد.

عرب رستمی چهارم شد ولی رکورد ملی نوجوانان را شکست

زهرا عرب رستمی، در ماده پرتاب چکش با ثبت رکورد ۵۸.۷۹ متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش نوجوانان ایران در هوایی کاملاً بارانی به مقام چهارم دست یافت. ورزشکاری از کشور چین تایپه با رکورد ۶۲.۸۰ قهرمان شد و پرتابگرانی از هند و چین نیز به ترتیب با رکوردهای ۶۱.۹۳ و ۵۹.۹۰ متر دوم و سوم شدند.

لازم به یادآوری است، پیش از این ریحانه آرانی، با رکورد ۵۷.۳۶ متر رکورد دار این ماده بود.

عباس پور در ۱۱۰ متر با مانع پنجم شد

مرتضی عباسپور که با زمان ۱۴.۷۲ ثانیه به مرحله نهایی راه یافته بود، در دور نهایی ۱۱۰ متر با ثبت رکورد ۱۴.۱۲ ثانیه به مقام پنجمی رسید. ورزشکار مالزیایی با رکورد ۱۳.۶۰ ثانیه قهرمان شد و ورزشکاری از ژاپن نیز با رکورد ۱۳.۶۴ ثانیه به مقام دومی رسید.

هشتمی ثمودی در ۱۵۰۰ متر

امیررضا ثمودی نماینده ایران در ماده ۱۵۰۰ متر بود با زمان ۴:۰۹.۰۲ دقیقه به مقام هشتمی دست یافت.
در این ماده ورزشکار کره ای با رکورد ۳:۵۶.۳۶ دقیقه قهرمان شد و ورزشکاری از ژاپن نیز با زمان ۳:۵۶.۵۶ دقیقه به عنوان دومی رسید.

صعود بیگم جانی و قاسم بابایی به نیمه نهایی ۱۰۰ متر / امیری پور با خطا حذف شد

در دور مقدماتی ۱۰۰ متر بانوان، تیم ملی ایران دو نماینده داشت. ساناز امیری پور در شروع مسابقه با خطا متوقف شد و دلنیا بیگم جانی ضمن کسب مقام نخست در گروه مقدماتی خود با زمان ۱۲.۳۶ ثانیه به دور نیمه نهایی صعود کرد. علی قاسم بابایی نیز با رکورد ۱۰.۷۸ ثانیه از مرحله مقدماتی به دور نیمه نهایی صعود کرد.

انصراف یوسفی از ادامه مسابقه ۴۰۰ متر به علت مصدومیت

بنیامین یوسفی نماینده تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در ماده ۴۰۰ متر به علت مصدومیت و احساس درد شدید در ناحیه پا از ادامه مسابقه انصراف داد.

ادامه رقابت‌های سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح فردا (شنبه) ۲۵ اسفندماه پیگیری و روز ۲۶ اسفندماه خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.