صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز

شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در ایام نوروز اعلام کرد.

بازدید وزیر بهداشت از مجتمع خوابگاه دانشجویی امام علی(ع)

امیررضا صالح مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی مشهد از ۲۸ اسفندماه تعطیل می‌شوند، اظهار کرد: به دلیل ضرورت نیاز بعضی دانشجویان به اسکان، بر اساس مصوبه ستاد اسکان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دو خوابگاه بهارستان یک برای دانشجویان دختر و خوابگاه بوستان برای دانشجویان پسر آماده ارائه خدمات هستند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد اسکان دانشگاه، تمامی دانشجویان کارورز، دانشجویانی که کشیک پزشکی و دوره تخصصی را می‌گذرانند و فعالیت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی را انجام می‌دهند بر اساس اعلام مدیر گروه‌های آموزشی می‌توانند در تعطیلات نوروزی از خوابگاه دانشگاه استفاده کنند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: دانشجویان دختر و پسر که تکالیف رسمی دانشگاهی دارند تجمیع شده و در خوابگاه‌هایی که اعلام شد اسکان پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: به جز این دو گروه هرکدام از دانشجویانی که به هر دلیل نیاز به اسکان در خوابگاه داشته باشند درخواست‌های آن‌ها در ستاد بررسی شده و با تشخیص مدیر دانشجویی دانشگاه مجوز اسکان خوابگاهی در ایام نوروز برای آن‌ها مهیا می‌شود.

صالح مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که برای بهسازی، نظافت، سمپاشی و نیازهای تزئینی مورد نیاز خوابگاه‌ها صورت گرفته است، بتوانیم تا ۱۷ فروردین ۹۸ آمادگی لازم برای اسکان مجدد دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی، مانند گذشته واحد نقلیه دانشجویی نیازهای انتقال دانشجویانی که ساکن خوابگاه می‌شوند را به مراکز آموزشی و بیمارستان‌ها به عهده خواهد گرفت.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ساعت ورود و خروج دانشجویان به خوابگاه بیان کرد: مانند روزهای گذشته و طبق مصوبه ستاد اسکان، برای دانشجویان دختر حداکثر ساعت ۱۰ شب و دانشجویان پسر ۱۲ شب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.