صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سازوکار توزیع کالاهای اساسی باید تغییر کند
سازوکار توزیع کالاهای اساسی باید تغییر کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

سازوکار توزیع کالاهای اساسی باید تغییر کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: توزیع کالاهای اساسی ابهام دارد، سازوکار باید تغییر کند تا بتوانیم این کالاها را به عدالت در اختیار اقشار مختلف قرار دهیم.

مجید کیانپور

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید کیانپور در جلسه شورای اداری استان لرستان، اظهار کرد: وقتی در بین مردم حضور پیدا می‎کنیم نگرانی‎ها و مشکلات و گرفتاری‎هایی را عنوان می‎کنند و آمار موجود با آنچه در جامعه می‎بینیم یکسان نیست.

وی تصریح کرد: آمار نرخ بیکاری و مهاجرت استان لرستان نشان دهنده این است که در شرایط موجود باید به استان لرستان توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه تامین اجتماعی در زمینه دستورالعمل‎ها و بخشنامه‎ها مشکلات زیادی وجود دارد و رویه فعلی نمی‎تواند برای بخش خصوصی راهگشا باشد که در این راستا باید فکری به حال سهم بیمه ۴ درصد سختی و زیان آور شود.

کیان پور اضافه کرد: در مورد حقوق و دستمزد سال ۹۸ هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده و برای شاغلین، بیمه تامین اجتماعی و مستمری بگیران هیچ پاسخ قانع کننده‎ای نداریم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در شورای عالی کار با توجه به واقعیت جامعه و وضعیت معیشت مردم تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: حقوق دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مشکل کارگر را مرتفع نمی‎کند و بسته‎های حمایتی در نظر گرفته شده نیز به بسیاری از مردم مشمول اعطا نشده که انتظار می‎رود ساز و کار مناسبی در این راستا اندیشیده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.