صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۰ دانشگاه علوم پزشکی کردستان
برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۰ دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۰ دانشگاه علوم پزشکی کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: امروز ۲۸ نفر از دانشجویان ورودی سال ۹۰ در دانشگاه علوم پزشکی کردستان فارغ التحصیل می‌شوند.

جشن فارغ التحصیلی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک واحدی در بیست و چهارمین دوره جشن دانش آموختگی ورودی سال ۹۰ که در سالن دانشگاه علوم پزشکی با حضور خانواده‌ها برگزار شد، اظهار کرد: با وارد شدن به مرحله خدمت، کار و شغل در جامعه باید یک سری اصول را رعایت کرد که مهمترین آنها دینداری، عاشق خدمت بودن، صادق و جدی بودن، درس گرفتن از اشتباهات، رازداری، امانت داری و تلاش خستگی ناپذیر است.

وی تصریح کرد: رعایت اخلاق حرفه‌ای امری بسیار مهم است که باید دانشجویان فارغ التحصیل این امر مهم را در اولویت فعالیت خود بدانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کتاب اخلاق حرفه‌ای را برای همه رده‌ها نوشته و به چاپ رسانده و خواندن این کتاب را به پزشکان نیز توصیه می‌کنم.

واحدی با اشاره به اینکه پزشکان باید مشکلات بیماران را درک کنند، گفت: رعایت کردن حرمت و امانتداری بیماران موجب می‌شود که قانون بیمارستان‌ها به درستی رعایت شود و همچنین مشکلاتی در زمینه حق بیماران پیش نیاید.

در ادامه این مراسم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، بیان کرد: در جامعه پزشکی، هر پزشکی را طبیب نمی‌نامند چرا که طبیب باید به روح بیماران توجه کند و خود نیز روح پاکی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عارضی خاطرنشان کرد: سوگندی که امروز دانشجویان فارغ التحصیل می‌خوانند تکلیف بزرگی را برایشان ایجاد می‌کند که باید تلاش کنند به این قسم پایبند باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.