صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هشدار آمریکا نسبت به حملات سایبری روسیه و چین
هشدار آمریکا نسبت به حملات سایبری روسیه و چین

هشدار آمریکا نسبت به حملات سایبری روسیه و چین

یکی از مقامات ارشد پنتاگون اعلام کرد، آمریکا با حملات سایبری پیچیده از سوی روسیه، چین و کره‌شمالی مواجه است.

سایبری

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پی انتشار گزارش بازنگری در حوزه دریانوردی در آمریکا مبنی بر این که در سیستم‌های دریانوردی آمریکا اختلال‌های قابل توجهی ایجاد شده و آمریکا در حال شکست در جنگی سایبری است، ژنرال پائول ناکاسون، رئیس فرمانده سایبری آمریکا اعلام کرد: آمریکا در حال حاضر عملیات سایبری برای مقابله با این حملات انجام می‌دهد. در حال حاضر آمریکا با حملات سایبری فزاینده و تهدیدات مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مواجه است.

وی ادامه داد: ارتش آمریکا با آژانس‌های دولت‌های دیگر برای دفع مداخلات روسیه در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۱۸ همکاری کرد و اکنون تمرکز بر انتخابات آتی است.

بر اساس گزارش نیروی دریایی آمریکا، اختلال‌هایی در سیستم‌های دریانوردی مشاهده می‌شود و همچنین اطلاعات گسترده‌ای از اطلاعات امنیت ملی دزدیده شده که همه آنها نشان‌دهنده تهدیدات سایبری از سوی روسیه و چین است. بر این اساس، اکنون اولویت اول کاهش آسیب‌پذیری سایبری در حوزه دریانوردی و ارتقای امنیت سایبری است.

دولت آمریکا در طول سالیان گذشته بارها نسبت به دزدی اطلاعاتی و حملات سایبری از سوی چین و روسیه اعتراض کرده است. این در حالی است که روسیه و چین انجام هرگونه حملات سایبری را رد کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.