صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سعداوی: از عملکرد قطبی رضایت داریم/درحال برنامه‌ریزی با او برای فصل‌های آینده‌ایم

سعداوی: از عملکرد قطبی رضایت داریم/درحال برنامه‌ریزی با او برای فصل‌های آینده‌ایم

مدیر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مجموعه باشگاه از عملکرد آقای قطبی رضایت دارد و در حال برنامه‌ریزی با او برای سال‌های آینده هستند.

نعیم سعداوی

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم، اظهار کرد: بر اساس چارچوب و چشم اندازه اعضای هیأت مدیره و هم‌چنین گذراندن مشکلات فراوانی که وجود داشت با درایت مدیرعامل باشگاه آقای قطبی برای هدایت تیم فولاد پیشنهاد شد که پس از تأیید هیأت مدیره، او رسماً سرمربی تیم شد. به هر حال با تجارب و تفکرات این مربی مطمئن هستیم می‌توانیم در مسیر تعیین شده حرکت کنیم.

او افزود: پس از این‌که آقای قطبی سرمربی تیم شد با وجود مشکلاتی که وجود داشت، تغییر نگرش بسیاری را در تیم شاهد بودیم. او در زمینه‌های مختلف تلاش کرد و پای کار بود و اوج هنرنمایی او نتایج فوق‌العاده برابر تراکتورسازی در تبریز و پرسپولیس در اهواز بود او در مدت زمان کوتاه حضورش در فولاد توانست جو بسیار صمیمی را در تیم ایجاد کند و تمامی بازیکنان را برای بزرگ فکر کردن و انجام کارهای بزرگ سوق داد.

مدیر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: تمام اعضای باشگاه از عملکرد آقای قطبی رضایت دارند و در حال برنامه‌ریزی با او برای سال‌های آینده هستند. ما اعتقاد داریم رفتار و نگرش آقای قطبی کاملاً حرفه‌ای است ولی متأسفانه در برخی بازی‌ها برخی آقایان که می‌توان لفظ “مگسانند گرد شیرینی” را برای آن‌ها به کار ببرد، با ادبیات سخیف موضوعاتی را به وجود آوردند ولی ما در مسیری که به آن اعتقاد داریم استوار هستیم.

وی عنوان کرد: طبیعت فوتبال همین است و درست است در سه بازی متوالی شکست خورده‌ایم ولی آن چه شاهد بودیم بازی خوب تیم بوده است و در کنار آن نیز توانسته‌ایم موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کنیم اما با بدشانسی نتوانستیم از این فرصت‌ها بهره ببریم و تیم‌های مقابل با تجربه‌ای که داشتند از حداقل فرصت‌های‌شان کمال استفاده را بردند. به هر حال آن چه شاهد آن هستیم روند رو به رشد سیستم فنی‌مان هستیم و به این موضوع اعتقاد داریم.

سعداوی با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه آره‌نا جهت حمایت از تیم فولاد در دیدار با سپاهان، گفت: پس از مدت‌ها با تصمیم شرکت فولاد و اعضای باشگاه و مسؤولان استان تصمیم گرفته شد تا بتوانیم بازی با سپاهان را در ورزشگاه اختصاصی باشگاه برگزار کنیم. امیدوارم میزبان خیلی خوبی باشیم و هواداران با حضور خودشان دست به دست هم دهند که تیم به موفقیت برسد. امیدوارم بازیکنان ما با روحیه مضاعف، یک بازی بسیار خوب را ارائه دهند و روز به روز نیز شاهد رشد و شکوفایی مجموعه باشگاه باشیم.

او در ادامه با اشاره به تأثیر مثبت قطبی در مجموعه باشگاه، اظهار کرد: خوشبختانه آقای قطبی علاوه بر این که با تیم بزرگسالان کار می‌کند، رابطه بسیار خوبی با تیم‌های پایه دارد و خیلی علاقمند است که تجربه فنی خود را در اختیار مربیان باشگاه قرار دهد که در این زمینه نیز هفته گذشته یک کلاس دانش افزایی برای مربیان باشگاه برگزار کردیم و در آینده نیز برنامه‌های مفصلی در این زمینه داریم.

سعداوی گفت: به هر حال پس از این‌که تصمیم گرفته شد مربی هم‌چون قطبی جذب باشگاه شود، هدف این بود که بتوانیم حداکثر استفاده را از توانایی و تجربه او داشته باشیم. در سال جدید نیز قرار است با معرفی تیم‌های پایه، برای بازیکنان مستعد به صورت جداگانه زیر نظر کادر فنی تیم بزرگسالان تمرینات اختصاصی تعریف کنیم تا به صورت دقیق استعدادهای موجود بررسی شوند و زیر نظر قطبی قرار بگیرند و بتوانیم برای فصول آینده همه را دیده باشیم و کسی از قلم نیفتد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.