صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رییس فدراسیون ورزش روستایی: به دنبال شناخت بیشتر بازی‌های بومی محلی خوزستان هستیم
رییس فدراسیون ورزش روستایی: به دنبال شناخت بیشتر بازی‌های بومی محلی خوزستان هستیم

رییس فدراسیون ورزش روستایی: به دنبال شناخت بیشتر بازی‌های بومی محلی خوزستان هستیم

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: به دنبال شناخت بیشتر ویژگی ها و بازی‌های بومی و محلی این استان هستیم تا در تقویم ورزشی استان بگنجانیم

غلامرضا جعفری

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه خوزستان، غلامرضا جعفری در مراسم اختتامیه المپیاد هزار نفری ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان که در اهواز در حال برگزاری است، اظهار کرد: از هیات استان که شرایطی را فراهم کرد تا همه اقوام به عرصه بیایند، تشکر می‌کنم. خوزستان را در ورزش کشور با فوتبال آن می‌شناسند و این کم لطفی بزرگی به مردمی است که در همه عرصه‌ها توانمند هستند.

وی افزود: از جمله توانمندی‌های ورزش خوزستان می‌توان به موفقیت ورزشکاران این استان در ورزش‌هایی مانند کشتی، بسکتبال، وزنه برداری و… اشاره کرد. در ورزش روستایی هم تنوع بازی‌ها و توانمندی ورزشکاران این موضوع را به اثبات رسانده است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: به دنبال شناخت بیشتر ویژگی‌ها و بازی‌های بومی و محلی این استان هستیم تا در تقویم ورزشی استان بگنجانیم و خدمتی به مردم این استان داشته باشیم. از جامعه ورزش روستایی عشایری استان هم تشکر می‌کنم که با حضور خودشان زینت بخش این مراسم بودند.

رونمایی از اطلس بازی‌های بومی محلی

مراسم رونمایی از اطلس بازی‌های بومی محلی ایران طی مراسمی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، معاونین وزیر و روسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.