صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / به یاد ۲۷ شهید اصفهانی و ۲ شهید ناحیه نیکشهر درخت دوستی غرس شد

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

به یاد ۲۷ شهید اصفهانی و ۲ شهید ناحیه نیکشهر درخت دوستی غرس شد

زاهدان_معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اهداف سپاه از احداث و نگهداری فضای سبز شامل پدافند غیرعامل، نشاط و شادابی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت انرژی می باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سرهنگ پاسدار علیرضا ملاشاهی، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار کسب و کار نیوز اظهار داشت : با عنایت به تنوع اقوام و مذاهب در استان سیستان و بلوچستانو لزوم وحدت و همدلی آنان و پیشرو بودن سپاه پاسداران در این راستا طبق سنوات گذشته روز درختکاری در استان با عنوان کاشت درخت وحدت و دوستی با دعوت از خانواده معظم شهدا، سران طوایف و اقوام، علماشیعه و سنی و مسئولین استان در سطح سپاه سلمان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد اقلیمی استان و خشکسالی های اخیر الویت سپاه سلمان حفظ و نگهداری فضای سبز موجود، اجرای آبیاری مکانیزه، کاشت گونه های گیاهی مثمر، مقاوم و بومی استان با نیاز آبی پایین می باشد.

سرهنگ پاسدار ملاشاهی درخت زیتون را از جمله درختان مثمر مقاوم به شرایط خشکسالی و شوری خاک و آب و همچنین آفات و امراض دانست و بیان کرد: که بر همین اساس سپاه سلمان اقدام به احداث باغ زیتون در ستاد سپاه سلمان نموده است.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین از برنامه های روز درختکاری در سال جاری کاشت نهال به یاد ۲۷ شهید اصفهانی حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان و ۲ شهید ناحیه نیکشهر و همچنین کل شهدای استان می باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: هدف سپاه از احداث و نگهداری فضای سبز شامل پدافندغیر عامل، نشاط و شادابی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت انرژی دانست.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.