صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / افزایش دوباره قیمت مرغ در خراسان‌شمالی

مدیر عامل اتحادیه مرغ داران خراسان شمالی گفت

افزایش دوباره قیمت مرغ در خراسان‌شمالی

مدیر عامل اتحادیه مرغ داران خراسان شمالی گفت: فروش مرغ زنده با قیمت 8950 تومان در خراسان شمالی منطقی تر است.

مرغ منجمد

عباس پور  با اشاره به اینکه طی دو سه روز اخیر  گوشت مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بین مردم عرضه می‌شد، افزود: اما از روز گذشته قیمت فروش گوشت مرغ تغییر یافت و گوشت مرغ با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، به گفته وی هم اکنون مرغ زنده با قیمت هشت هزار و ۹۵۰ تومان از درب مرغداری به کشتارگاه حمل خواهد شد.

عباس پور در پاسخ به این سوال که چرا قیمت توزیع گوشت مرغ از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان بعد از چند روز تغییر یافت، اظهار کرد: قبول رقم کنونی از سوی مرغداران منطقی تر است. اگر قیمت مرغ از درب مرغداری به کشتارگاه با رقم ۹ هزار و ۵۰۰ تومان برسد، مرغدار نیز از تولید خود سود خواهد کرد.

رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان بجنورد پیش از این و در روز یکشنبه ۱۹ اسفند گفته، از روز گذشته توزیع مرغ با کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بجنورد آغاز شد و فروش بالاتر از آن تخلف محسوب می‌شود.

قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه تا قبل از آن قیمت هر کیلوگرم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، افزود: متاسفانه مردم تصور می کنند که این مرغ، مرغ تعاونی است و برای خرید آن دوباره صف های طولانی تشکیل شده بود. همین تصور اشتباه موجب شده تا برخی از مردم بیش از نیاز خود مرغ را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه نیاز مردم شهر بجنورد به گوشت مرغ ۲۰ تن در روز بوده است، اظهار کرد: قرار بود توزیع مرغ از صبح امروز، شروع و تا شب ادامه پیدا کند اما هم اکنون این میزان از مرغ در فاصله زمانی بسیار کوتاهی به اتمام رسیده است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: میزان فروش مرغ در واحد تجاری، روزانه حدود ۳۰۰ تن بود که فروش آن شاید تا شب هم به پایان نمی‌رسید اما طی امروز ۳۰۰ کیلو مرغ در فاصله ۴۰ دقیقه به پایان رسید. به عنوان مثال  امروز خانواده‌ای بود که سه نفر از آن در صف ایستاده و با یک کارت بانکی، هر یک دو کیلوگرم مرغ خریداری کردند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزیر ارتباطات خبر داد/اتصال ۸۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت

به گزارش کسب و کار نیوز ، «عیسی زارع‌پور» در جلسه هیات دولت و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.