صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صالحی امیری: باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است
صالحی امیری: باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است

آخرین جلسه مشترک رؤسای فدراسیون‌ها در سال ۱۳۹۷

صالحی امیری: باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در سال ۱۳۹۷ با وفاق و انسجام حداکثری میان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است و باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است.

مصاحبه با صالحی امیری

به گزارش کسب و کار نیوز، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ با محوریت وزیر محترم ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم و تلاش کردیم از نفسانیات و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم. باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که سلطانی فر است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم هر کدام سهمی و مشارکتی را به عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: باور داریم همه یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید تقدیر پذیر و دارای شفافیت در رفتار و کردار و عمل باشیم. باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال‌های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است. هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: سال درخشانی برای ورزش ایران در رویدادهای مختلف بود و اگر درخششی بود همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم. از سلطانی فر درس گرفتم با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم. ما کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی است و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم.

صالحی امیری گفت: در سال ۱۳۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین‌المللی حرکت می‌کنیم و المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم. آقای خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و هم‌نوا با ما حرکت کردند و باید این مجموعه بیش از پیش دیده و به آنها توجه شود. سرمایه‌های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه‌های ملی باید شکر نعمت کنیم.

وی در پایان گفت: در سال ۱۳۹۷ با وفاق و انسجام حداکثری میان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است. نقدپذیری، شفافیت، اخلاق محوری را سرلوحه کار خود قراردادیم. هدف متعالی ما توسعه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در ورزش قهرمانی می‌باشد. وزیر محترم ورزش و تیم مدیریتی ایشان نقش بسیار مؤثری در این موفقیت‌ها داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.