چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / ایلام / رونق تولید در گرو رفع مشکلات واحد های تولیدی
رونق تولید در گرو رفع مشکلات واحد های تولیدی

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی ایلام گفت

رونق تولید در گرو رفع مشکلات واحد های تولیدی

مرتضی دارائی گفت: حفظ اشتغال پایدار و رونق تولید صنعتی در این استان در گرو رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همراهی با صنعت نوپا استان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی در گردهمایی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی کشور و وجود تحریم های اقتصادی، تلاش مسوولان برای رفع مسایل و مشکلات واحد های تولیدی سبب می شود اشتغال استان را پایدار نگه دارد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی ایلام با بیان اینکه با نهادینه کردن این امر، وضعیت اقتصادی، صنایع و اشتغال پایدار در استان بهبود خواهد یافت، افزود: استفاده از فرصت های موجود در استان سبب افزایش ظرفیت واحد های صنعتی خواهد شد.
وی با اشاره به حضور مستمر شرکت شهرک های صنعتی ایلام در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال استان گفت: این شرکت در راستای حمایت از کالای ایرانی، محصولات و تولیدات داخلی استان تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.
دارائی با بیان اینکه ۹۵ درصد صنایع در کشور صنایع متوسط و کوچک هستند، خاطر نشان ساخت: در استان ایلام ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۱۲ مورد آن به بهره برداری رسیده و ۳ ناحیه صنعتی آماده بهره‌برداری است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام ادامه داد: ۵۳۵ واحد دارای پروانه بهره برداری در سطح استان وجود دارد که حدود ۵۰ درصد این واحدها در شهرک های صنعتی استان مستقر هستند.
دارایی خاطر نشان کرد: ظرفیت های قانونی برای حمایت از پیمانکاران و تولیدکنندگان در استان وجود دارد و کمک کردن به صنایع کوچک علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار از تعطیلی واحدهای صنعتی نیز جلوگیری خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.