صفحه اصلی / اصناف / توزیع بسته های ۵ تا ۱۰کیلویی شکر میان مردم
توزیع بسته های ۵ تا ۱۰کیلویی شکر میان مردم

نبض بازار در دست دولت

توزیع بسته های ۵ تا ۱۰کیلویی شکر میان مردم

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه با کمبود شکر در بازار و افزایش قیمت آن دولت به بازار ورود کرد و با توزیع شکر در بین اصناف و فروشگاه‌ها نبض بازار را در دست گرفت و مانع افزایش مجدد قیمت این محصول شد، گفت:به هر شهر مقادیر زیادی شکر توسط دولت اختصاص داده شده که در حال حمل و انتقال به استان‌ها است. از فردا شکر تعبیه شده در اتحادیه تهران هم دپو می‌شود و به مغازه‌ها برای فروش ارسال خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این رابطه محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی، برنج و حبوبات، اظهار کرد: به هر شهر مقادیر زیادی شکر توسط دولت اختصاص داده شده که در حال حمل و انتقال به استان‌ها است. از فردا شکر تعبیه شده در اتحادیه تهران هم دپو می‌شود و به مغازه‌ها برای فروش ارسال خواهد شد. وی افزود: این شکرها به صورت بسته‌های ۵ تا ۱۰ کیلویی بین مردم توزیع خواهد شد. قیمت شکر و قند بسیار بالا رفته بود اما با اقدامات وزارت‌ جهاد کشاورزی قیمت آن در بازار کاهش خواهد یافت و ما امیدواریم قیمت این اقلام در تهران هم کاهش یابد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی، برنج و حبوبات با اشاره به کاهش قیمت قند و شکر در استان‌های مجاور تهران تصریح کرد: قیمت این محصولات در استان قم به شدت افت کرده و با ادامه این تزریق قند و شکر ما شاهد کاهش قیمت در تهران خواهیم بود. آقاطاهر در رابطه با نوع شکر توزیع شده در بازار تشریح کرد: این شکر که توسط دولت به بازار تزریق شده هم وارداتی و هم تولید داخل است که با هم در بازار توزیع می‌شود. شکرهای ما هم از چغندر قند و هم نیشکر تهیه می‌شود و هم شکر خام وارد می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.