صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / با بهترین تورهای مسافرتی میهمان بهاری‌ترین کشورها شوید
با بهترین تورهای مسافرتی میهمان بهاری‌ترین کشورها شوید

با بهترین تورهای مسافرتی میهمان بهاری‌ترین کشورها شوید

سفر به شهر‌های زیبا و بهاری برای روحیه بسیار مفید است با برنامه‌ریزی سفر در روزهای آخر اسفند حال و هوایی تازه به روزهای خود بدهید. می‌توانید در روزهای پایانی سال خود را به یک تور لحظه آخری مهمان کنید و خیلی ارزان سفر کنید. در اینجا دو مقصد را برای سفر همراه عزیزانتان در روزهای بهاری پیشنهاد می‌کنیم.

سفر به سواحل زیبای مرمره با تور استانبول

سفر به سواحل زیبای مرمره با تور استانبول

انتخاب تور استانبول نوروز ۹۸ یکی از هیجان انگیز‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای تعطیلات نوروز را پیش رو دارید.
در محله‌های تقسیم یا سلطان احمد هتل زیبایی انتخاب کنید در این محله‌ها دست رسی راحتی به جاهای دیدنی دارید. پیشنهاد می‌کنیم برای برنامه‌ریزی سفر در روزهای پایانی سال و یا در تعطیلات نوروزی به لیست‌ هتل‌ها برروی وب‌سایت آویسا نگاهی بی‌اندازید و هتل‌ها را بررسی کنید هتل های سه ستاره و بوتیک هتل های دنج را در استانبول می‌توانید رزرو کنید. تمام هتل‌ها دارای صبحانه‌های ترکی مفصل نیز هستند.
از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد خیابان استقلال ساختمانهای قدیمی را تماشا کنید و از فروشگاهای مختلف دفکتو، منگو، کتون و السی واکیکی در مرکز فروششان خریدکنید.
در کوچه پس کوچه‌های گالاتا قدم بزنید و در کافه‌های اطرافش قهوه ترک بنوشید.
در امتداد استقلال گرو‌های موسیقی بامزه خیابانی را میبینید که از همه جای دنیا با زبان موسیقی با گردشگران ارتباط بر‌قرار می‌کنند و حال و هوای خوبی به خیابان می‌دهند را می‌دهند .
تور‌های آویسا با پرواز‌های معراج، اطلس جت و آسمان برنامه‌ریزی شده اند و در تمام روزهای هفته پرواز دارند و با توجه به برنامه‌ریزی شخصی خود و همسفرانتان می‌توانید به سفر بروید. همه تور‌ها دارای ترنسفر رایگان هستند و شما با آسودگی به هتل زیبای خود می‌رسید.
با کشتی‌های بسفور به جزایز زیبای پرنس بروید پیشنهاد می‌کنیم برای گشت زنی در سواحل زیبای مرمره در بیوک آدا دوچرخه کرایه و لحظات خوشی را در هوای دلچسب بهاری تجربه کنید. در سواحل ماسه‌ای دریای مرمره لم بدهید نوشیدنی‌های‌ خوش مزه جزیره را امتحان کنید.
برای رزرو تور‌های لحظه آخری و به صرفه استانبول وب‌سایت آژانس آویسا را بررسی کنید و به همراه دوستانتان برای رزرو تور استانبول اقدام و روزهای خاطره انگیزی را خلق کنید.

سفری ارزان برای همنشینی با مردم گرجی در تور گرجستان
سفری ارزان برای همنشینی با مردم گرجی در تور گرجستان

سفر به گرجستان و دیدن تفلیس در روزهای اخر اسفند بسیار ارزان و دلچسب است. نگاهی به لیست تور‌های لحظه آخری بی‌اندازید ، سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارد و خیلی راحت وارد این سرزمین زیبا می‌شوید با کارشناسان سفر آژانس آویسا تماس بگیرید و تور گرجستان را رزرو کنید و برای سفر در میان مردم گرجی آماده شوید.
تفلیس دیدنی‌های فراوانی از زمان استعمار شوروی سابق دارد که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از آن دوران به موزه‌ملی در خیابان روستا ولی بروید. اصلا این خیابان روستا ولی یک خیابان طولانی و معروف است که هر گوشه‌اش دیدنی است.
این کشور پر از غذاهایی است که با گوشت‌های طعم داده شده طبخ می‌شوند دقیقا بهشت علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی است. رستوران‌های مختلف اروپایی و سنتی را در خیابان‌ روستا‌ولی و اطراف میدان آزادی می‌بینید. اگر گذرتان به رستوران بربرستان افتاد حتما متسوادی و چاکاپولی را امتحان کنید.
به لیست ارائه شده تور های مختلف که توسط آژانس آویسا برنامه‌ریزی شده اند توجه کنید و مشخصات هتل‌ها را بخوانید و با توجه به مدل سفر و بودجه خودتان و سلیقه شخصی یکی را انتخاب کنید.
توصیه می‌کنیم هتل چهار ستاره در تفلیس یا باتومی رزرو کنید، همه هتل های آژانس با صبحانه های خوشمزه و مفصل گرجی برای رزرو شما آماده هستند. سواحل دریای سیاه در نوروز بسیار دیدنی است. بسیاری از مردم روسیه نیز برای گذراندن تعطیلات به باتومی سفر می‌کنند.
شرکت هواپیمایی قشم ایر هر هفته به گرجستان پرواز دارد تور‌های گرجستان در آژانس آویسا با همین پرواز‌های چارتر برنامه‌ریزی می‌شوند که همه مسافران نیز خیلی راحت پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ترنسفر آژانس به هتل خود در تفلیس می‌رسند.

بهتر است بدانید که نوروز یکی از پرطرفدارترین زمان‌های سفر به این کشور است و معمولا مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. تفلیس و باتومی با جاذبه‌های گردشگری متفاوت و هتل‌های مدرن و معروفشان توانسته‌اند گردشگران زیادی را به خود جذب کنند. فرصت را از دست ندهید و تعطیلات پیش‌رو را در تور گرجستان نوروز ۹۸ بگذرانید.

منبع : ویرلن

همچنین مطالعه کنید:

لیست غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری

صرف نظر از وجود رستوران‌هایی که غذای خوش طعم و باکیفیت ارائه می‌دهند، بیشتر ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.